A rovat kizárólagos támogatója
(X)

Az internet korábban meg különösen nem lehet az. Vonzó dolog, ha részesei, támogatói lehetünk valamilyen előremutató, társadalmilag hasznos programnak miközben banki ügyeinket intézzük, s ezt bárhonnan megtehetjük. Persze ha a jogszabályok valamihez előírják a személyes jelenlétet, a jószándékot fölülírhatja az időhiány, a fizikai távolság. De ennek most vége!

A MagNet Bank közösségi elkötelezettsége sokak előtt ismert, ügyfeleiknél kifejezett szempont a bankválasztásnál a társadalmi felelősségvállalás.  A pénzintézet tevékenységét a minél nagyobb átláthatóságra és a fenntarthatóság elvein alapuló működésre alapozza.
Mind betéti, mind hitelpolitikájában kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a társadalomra és a környezetünkre kedvező hatást gyakorló projektek finanszírozása számára kedvezményes forrást biztosítson.

Ugyancsak példaértékű közösségi adományozási programja, amelynek során a nyeresége 10%-t az ügyfelei által fontosnak tartott társadalmi ügyeket felkaroló civil szervezetek és programok támogatására fordítja. Ahhoz, hogy a társadalmi felelősségvállalása sikeres legyen, a pénzintézetnek anyagi szempontból is sikeresen kell működnie.

A MagNet tavaly két kategóriában is elnyerte az Év Bankja címet, a társadalmi felelősségvállalás mellett az év lakossági hiteltermékét is ők kínálták.

A MagNet mindig kitalál valami újdonságot. Azt már megszokhattuk, hogy fiókjaiban nem csak pénzügyi tranzakciókat lehet lebonyolítani, hanem kávézni, vagy uzsonnázni egyet, vagy éppen közösségi munkahelyként használni az egyáltalán nem pénzintézeti hivatalnak kinéző helyiségeket. Most pedig bevezette a házhoz menő számlanyitás lehetőségét, a Házhozszámlát, hogy ne csak a bankfiók közelében élők választhassák ezt a bankot.

A számlanyitás lépései

A számlanyitás hasonló a netes bevásárláshoz, amikor a vevő kiválasztja a bolt weboldalán az árukat, és azt házhoz szállítják számára.  Itt is a weben folyik az akció nagy része, az ügyfél a MagNet honlapján kezdeményezheti az online számlanyitási folyamatot, amelynek során megadja az adatait, és a végén a bankszámla azonnal megnyílik, létrejön a NetBank ügyfélfiók.  Ez már aktív fiók, bejövő utalást is fogad, de tranzakciót kezdeményezni csak a szerződéskötést, a papírok aláírását követően lehetséges. Erre eddig csak a bankfiókban volt lehetőség, így amely régióban nem létesült bankfiók, az ügyfelektől külön szervezést, utazást igényelt a számlanyitás.

Most ennek vége, a Bank szerződött partnere felveszi az ügyféllel a kapcsolatot, megbeszélik, hogy hol és mikor végzik el a számlanyitáshoz szükséges papírmunkát. A partner ilyenkor a már előre kitöltött dokumentumokat viszi magával a találkozásra, elvégzi az ügyfélazonosítást, és a számla teljes körűen használható. 

Ezzel az újítással a MagNet számos potenciális ügyfelet, egyúttal számos támogatót szerezhet ahhoz, hogy közösségi programja még sikeresebb legyen.  Sokan ugyanis éppen a távolság miatt nem csatlakoztak a közösségi bankhoz. „Régóta tervezzük demokratizálni a közösségi bankolást, és azoknak is könnyű csatlakozási lehetőséget biztosítani a MagNet-hez, akik tőlünk távol élnek.

Naponta több levelet kapunk az ország legkülönbözőbb pontjairól, azzal, hogy nyissunk fiókot a közelükben. Fenntarthatógi és méretgazdaságossági okokból ez nyilván nem lehetséges.

A Házhozszámlával viszont mostantól mindenhol ott tudunk lenni, ahol várnak bennünket, és országossá tudjuk tágítani azt az ökoszisztémát, amit ügyfeleinkkel értékalapon építünk.” – mondta egy korábbi interjúban Pozsonyi Gábor, a MagNet Bank Equity Partnere.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás