Barion Pixel

Giga büntetést kaphatunk a 4-es metró miatt

Mintegy 167 milliárd forintos károkozást tárt fel a 4-es metró beruházása során jelentésében az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF), az Európai Bizottság pedig 76,6 milliárd forintos büntetés megfizetésére kötelezheti Magyarországot – közölte Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség parlamenti államtitkára. Hasonlóan Demszky Gáborhoz, Jávor Benedekék is az OLAF-jelentés nyilvánosságra hozatalát követelik.

Ingyenes vagy kötelező legyen a 4-es metró?

Az átadás utáni 3 hónap alatt a 4-es metró napi 100 ezer fős utasforgalma még a vonalak hosszát figyelembe véve is jóval kevesebb a másik két nehézmetró forgalmánál. Ha nem sikerül hozni az ígért napi 474 ezer utast, bukhatjuk a már elköltött 181 milliárd forintnyi vissza nem térítendő uniós támogatást. A portfolio.hu vad, és reális…

Csekkolták a 4-es metrót

Az utasszámlálási adatok szerint naponta több mint százezer utas használja a 4-es metrót, ugyanakkor a végleges utazási igény még kis mértékben módosulhat – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.

Káros beruházások EU-s pénzekből

Csongrádi vízlépcső és vízerőmű, biomassza erőmű, 4-es metró, Duna-Tisza-csatorna – uniós milliárdok zsákutcába futó beruházásokra. Öt magyarországi beruházás is rákerült a káros közép-kelet-európai beruházások új térképére.

Adatvédelmi áttekintés

Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.