Öles léptekkel közeleg a hármas metró rekonstrukciójának júniusra ígért befejezése, miközben kérdéses, hogy lesz-e elég szerelvény a teljes vonal kiszolgálására.
4 metró
Már az orosz metró „selejt” üléseit is javítani kell
Alig néhány évesek a szerelvények, de már több mint ezer ülés helyett kell újat beszerelni. Az oroszok bóvlit kényszerítettek ránk aranyáron, a cechet a sokat hangoztatott garancia ellenére a BKV állja – tudta meg a Népszava.
Csúcson jár a négyes metró. Elméretezték?
Az elmúlt öt évben nagyjából megduplázódott az M4-es vonalon utazók száma. A rendelkezésre álló vonatok még éppen ki tudják szolgálni az igényeket.
Giga büntetést kaphatunk a 4-es metró miatt
Mintegy 167 milliárd forintos károkozást tárt fel a 4-es metró beruházása során jelentésében az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF), az Európai Bizottság pedig 76,6 milliárd forintos büntetés megfizetésére kötelezheti Magyarországot – közölte Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség parlamenti államtitkára. Hasonlóan Demszky Gáborhoz, Jávor Benedekék is az OLAF-jelentés nyilvánosságra hozatalát követelik.
Ingyenes vagy kötelező legyen a 4-es metró?
Az átadás utáni 3 hónap alatt a 4-es metró napi 100 ezer fős utasforgalma még a vonalak hosszát figyelembe véve is jóval kevesebb a másik két nehézmetró forgalmánál. Ha nem sikerül hozni az ígért napi 474 ezer utast, bukhatjuk a már elköltött 181 milliárd forintnyi vissza nem térítendő uniós támogatást. A portfolio.hu vad, és reális…
Csekkolták a 4-es metrót
Az utasszámlálási adatok szerint naponta több mint százezer utas használja a 4-es metrót, ugyanakkor a végleges utazási igény még kis mértékben módosulhat – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.
Káros beruházások EU-s pénzekből
Csongrádi vízlépcső és vízerőmű, biomassza erőmű, 4-es metró, Duna-Tisza-csatorna – uniós milliárdok zsákutcába futó beruházásokra. Öt magyarországi beruházás is rákerült a káros közép-kelet-európai beruházások új térképére.