Hírek
A szén után a kőolaj volt a másik fosszilis energiahordozó, amit kitermeltek. Már az ókor óta használták a némelyütt természetes módon felszínre törő kőolajat, görögül petróleumot különböző célokra.
Hírek
A szén után a kőolaj volt a másik fosszilis energiahordozó, amit kitermeltek. Már az ókor óta használták a némelyütt természetes módon felszínre törő kőolajat, görögül petróleumot különböző célokra.
Hírek
A legnagyobb brit autóipari szövetség sürgős kormányzati beavatkozást kért az elektromos járművek gyenge kereslete és az átállási folyamat fenntarthatatlanná vált üzleti költségei miatt.
Hírek
Miközben a MÁV meglévő vonalain naponta derül ki, hogy képtelenek a pontos és üzemszerű működésre, az építési és közlekedési miniszter szerint ezúttal 600 milliárd forintból az Alföldön kezdenek átfogó beruházásba elsősorban a szegedi és debreceni autóipari központok miatt. Lázár János, ahol csak megfordul, százmilliárdokat ígér vasútfejlesztésre.
Hírek
Az elmúlt hónapokban egyes források szerint legalább ötszáz, más forrás szerint hatszáz embertől vált meg Észak-Magyarország egyik legnagyobb munkaadója, a tiszaújvárosi Jabil. A Magyar Hang információi szerint ennek oka főként az, hogy drasztikusan visszaestek az elektromos autóalkatrészekre vonatkozó megrendelések.
Hírek
A kabinet bőkezűen osztogat. Mintegy ezer milliárd forintot szórt el 2020 óta az Orbán-kormány az autó- és akkumulátorgyárak támogatására, az eredmény kétséges. Több cég úgy kapott milliárdos támogatást, hogy egyetlen új munkahelyet sem kellett létrehoznia.
Hírek
Nem csak Magyarországon környezetpusztító az autó/akkumulátoripar. Berlin közelében körülbelül 500 ezer fát vágtak ki 2020 márciusa és 2023 májusa között a Tesla gyárának fejlesztéséhez.
Hírek
„A kínaiak már sokkal jobban értik és kezelik az elektromos autót, mint mi. Európában elfecséreltük, átaludtuk az időt” – az európai autóipar leépülésére figyelmeztetett Ferdinand Dudenhöffer neves német autóipari szakértő.
Hírek
Jól hangzik, hogy fenntarthatósági célokat követő cégekhez viszik az alapok a kisbefektetők pénzét, csakhogy valójában autógyárak, olajcégek vagy épp fast fashion ruhagyárak kapják a befektetések nem elhanyagolható részét. 6500 milliárd forintot fektettek be a fenntarthatóságinak nevezett alapok a legnagyobb szennyező cégekbe.
Hírek
A mostani miniválság mutatja, miért veszélyes az akkugyáraknak való kiszolgáltatottság. 2,8 százalékkal csökkent az ipari termelés volumene márciusban a munkanaphatástól tisztított év/év adatok szerint.
Hírek
Az Európában eladott elektromos autók mindössze 17%-a tartozik az olcsóbb árkategóriába, miközben a belsőégésű motoroknál ez az arány 37%. A T&E tanulmányából az derül ki, hogy az autógyártók lassítják az elektromos átmenetet azzal, hogy drága, nagy hatótávolságú és feleslegesen nagy méretű autókat gyártanak.
Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.
Weboldalunk sütiket használhat a honlap optimizálásának céljából. A Sütik fontosak a weboldal megfelelő működéséhez, valamint a sütiket a felhasználói élmény fokozásának érdekében is használunk. Segítségükkel statisztikai adatokat gyűjtünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődőnk preferenciáinak megfelelően fejlesztjük tovább weboldalunkkat.
Alapvető it biztonságtechnológiai szempontok alapján a tűzfalunk által elhelyezett sütik nem tilthatóak le, hiszen ez az oldal biztonsági kockázatát növelné.
A szükséges sütik nélkül az oldal felhasználása, az alapvető funkciók működése nem teljesülhet maradéktalanul! Kérjük az optimális felhasználás érdekében járuljon hozzá használatukhoz az alábbi gomb segítségével.