Hírek
Főként autó- és akkumulátorgyárakat tud továbbra is idecsalogatni a kormány, a NER agyontámogatott milliárdosai pedig nem fektetnek a magyar gazdaságba.
Hírek
Főként autó- és akkumulátorgyárakat tud továbbra is idecsalogatni a kormány, a NER agyontámogatott milliárdosai pedig nem fektetnek a magyar gazdaságba.
Hírek
A BMW, a Daimler, a Peugeot-t, Citroënt és Opelt gyártó PSA-csoport, a Renault és a Volkswagen is kapcsolatba hozható az erdőirtásokkal a Regnskog norvég civil szervezet tanulmánya szerint.
Hírek
Az Európai Bizottság továbbra sem szabna végdátumot a benzin, illetve dízelüzemű autók betiltására, inkább a kibocsájtási normák fokozatos szigorításával érné el a klímavédelmi céljait. Az újabb szabványok árát a vásárlók fizetik meg, miközben a környezetvédelmi harcban több sikert hozna a munkahelyek átszervezése a szakértők szerint.
Hírek
Több mint tíz éven át szárnyalt a német gazdaság legfontosabb motorjának tartott autóipar, újabb és újabb értékesítési rekordokkal. A korszak végét viszont nem csak a koronavírus-járvány okozta. És ez érint minket is, mint az Orbán rezsim által német gazdasági gyarmattá tett országot.
Hírek
„Zöld” újraindulás helyett klímagyilkos ágazatokra fordítja Európa a gazdaságmentő támogatásokat – állítja a Greenpeace. Magyarországon az uniós átlagnál is rosszabb a helyzet.
Hírek
Akár 20-40 százalékkal is zuhanhat az autógyártás a koronavírus-járvány miatt. Óriási a visszaesés a gumiabroncs-gyártásban is.
Hírek
Az ágazat kereskedelmi szövetsége, az European Automobile Manufacturers Association (ACEA) szerint a hatósági nyilvántartásba vett új autók száma 567 308-ra csökkent, szemben a tavalyi év azonos hónapjában rögzített több, mint 1,2 millió darabbal.
Hírek
Lecsökkent forgalom mellett is ugyanolyan nitrogén-oxid szinteket mérnek Németországban, mint a vírus kitörése előtt, egy cikk szerint mindebből arra lehet következtetni, hogy az Euro 5-ös dízelautóknak nincs sok ráhatása a levegő minőségére.
Hírek
Az autóipar egy technológiai váltás, a világgazdaság pedig egy válság küszöbén áll. Az Orbán-kormány a német autógyárak összeszerelő üzemévé változtatta a magyar gazdaságot, ami bármikor bedőlhet.
Hírek
Az eddigi bejelentések alapján összesen mintegy 50 ezer embertől válhatnak meg az autóipari cégek Németországban. Eddig tehát nagyjából ennyi áldozata van az elektromos autókra való átállásnak. A német autóiparnak ugyanis komoly kihívást okoz, hogy úgy kell megoldania egy soha nem látott technológiai kihívást, hogy hátrányból indult, és a gazdasági klíma is egyre kedvezőtlenebb körülötte.
Putyin háborúja miatt az orosz tulajdonú hazai Sberbankot bezárták, így a Greenfo BT is váltott a Raiffeisen Bankra.
Támogasd munkánkat! Részletek: https://greenfo.hu/hir/uj-szamlan-tamogathato-a-greenfo/
Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.
Weboldalunk sütiket használhat a honlap optimizálásának céljából. A Sütik fontosak a weboldal megfelelő működéséhez, valamint a sütiket a felhasználói élmény fokozásának érdekében is használunk. Segítségükkel statisztikai adatokat gyűjtünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődőnk preferenciáinak megfelelően fejlesztjük tovább weboldalunkkat.
Alapvető it biztonságtechnológiai szempontok alapján a tűzfalunk által elhelyezett sütik nem tilthatóak le, hiszen ez az oldal biztonsági kockázatát növelné.
A szükséges sütik nélkül az oldal felhasználása, az alapvető funkciók működése nem teljesülhet maradéktalanul! Kérjük az optimális felhasználás érdekében járuljon hozzá használatukhoz az alábbi gomb segítségével.