Barion Pixel

Trump ölheti meg az elektromos autózást

A Trump-adminisztráció enyhített a motorok károsanyag-kibocsátási, és üzemanyagfelhasználás-hatékonysági szövetségi előírásain. Miközben az iparág a világon mindenhol az egyre gazdaságosabb járművek felé tolódik, az USA épp az ellenkező irányba lépne, ami versenyhátrányba hozhatja a helyi márkákat. Már ha a piac követi az állami irányt. Ha követi, Kína lehet a nagy nyertes.

Így zöldít a Suzuki

A Suzuki Motor Corporation Japánban a 2017-es pénzügyi évben a jármű-újrafeldolgozási bevételéből nettó 552 millió jent (1,3 milliárd forint) forgatott vissza az üzletágba.

A Toyota és a Lexus bezöldíti a magyar piacot

A Toyota és Lexus 2018-ban együttesen 5150 hibrid elektromos autó értékesítésével számol Magyarországon, ezzel egyetlen év alatt 50 százalékkal növelné az idehaza újonnan eladott hibridek számát, és körülbelül 20 százalékkal bővítené a belföldi hibriautó-állományt – közölte a Toyota Central Europe Kft.

Hiába elektromos, ha 2 tonnás – így nem zöldül nagyon az autózás

Hetente jönnek újabb hírek az elektromos autózás sikereiről, a Teslában pedig már sokan az emberiség egyik megmentőjét látják. A szomorú igazság azonban az, hogy az elektromos autózás terjedése önmagában nagyon keveset segít a globális felmelegedés megállításában. Egyrészt az e- autók használata is jelentős környezeti terheléssel jár, másrészt egyre nehezebbek a járművek.

Zsebre menő pofon az autógyáraknak

Vajon az autógyártók képesek lesznek tartani a lépést a szén-dioxid-kibocsátási átlag újabb szigorításával? Egy új elemzés meglepő eredménye szeint csak 4 gyártónak látszik erre reális esélye: a Volvónak, a Toyotának, a Jaguar-Land Rovernek, és a Renault-Nissannak.

Adatvédelmi áttekintés

Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.