Az intelligens közlekedési rendszerek kockázatai

2020. szeptember 16.

Hírek

Növekszik a városi lakosság jövedelme, és ez azzal is jár, hogy egyre több a személygépkocsi. A sok autó már alig fér el egymástól, szinte minden talpalatnyi helyet elfoglalnak. A városok vezetői azonban, félve a népszerűtlenségtől, ódzkodnak az autózás korlátozásától. Kapóra jönnek nekik a csúcstechnológiai vállalatok által kínált módszerek, amelyekkel állítólag enyhíthetik a közlekedési dugókat és… Tovább »

Budapest nyakig dugóban

2020. január 25.

Hírek

A magyar főváros romló statisztikáit magyarázhatja, hogy egyre többen költöznek az agglomerációba, akiknek egy jó része különböző okokból nem használja a tömegközlekedést, vagyis autóval jár Budapestre.

Szerencsére Budapest nem Los Angeles, vagy Moszkva

2018. február 13.

Hírek

102 órát ülnek a dugóban évente egy magyarországi városban a sofőrök. Itthon Debrecen leelőzte Budapestet. Szombathelyen és Győrben évente összesen kb. fél napot tölt egy átlag autós a dugókban.

Amikor 50 sávos a dugó

2016. augusztus 6.

Hírek

Íme a Pekingbe vezető autópálya egy átlagos péntek délután, amikor a kicsi kínaiak mind elindulnak hazafelé. Itt “született” a dugó rekord is: a valaha mért leghosszabb 12 napig tartott és közel 100 kilométeren át állt minden és mindenki.