Lázár János elüldözi a vasútfejlesztési szakembereket. Tízből kilencen már távoztak

2023. szeptember 9.

Hírek

Kaotikus viszonyok alakultak ki a magyarországi közlekedés irányításában, amióta Lázár János miniszterként 2022. december 1-jétől átvette a terület vezetését. A szakemberek tömegesen hagyják el a területet, leállt a vasútfejlesztési projektek tervezése, az intézményrendszer leépült, a MÁV-vezetőknek a sajtóban üzenget a miniszter az egyre gyakoribbá váló műszaki problémák miatt.

Lázár politikai tisztogatása? Kirúgta a MÁV két vezérigazgató-helyettesét

2023. szeptember 6.

Hírek

Vezéráldozattal folytatódik a MÁV és Lázár csatája: a miniszter ma felmentette a vasúttársaság pályaműködtetésért felelős illetve a gazdasági vezérigazgató-helyettesét – erősítette meg a hvg.hu értesülését Csepreghy Nándor miniszterhelyettes. Virág István pályaműködtetési vezérigazgató-helyettes Szijjártó Péter miniszter keresztapja.

Lázár János tehenei vízágyat kapnak, és 3,3 milliárdért két új istállót

2023. július 25.

Hírek

A Nemzeti Ménesbirtok és Tangazdaság Zrt.-t tavaly augusztusig Lázár János kormánybiztosként felügyelte, azóta pedig a Jövő Nemzedék Földje nevű vagyonkezelő alapítvány kuratóriumi elnökeként vesz részt a cég működésében, amely igen jól „tejelhet”, hiszen most két új istállót építenek vemhes tehenek és növendék állatok részére nettó 3,3 milliárd forintért.

Lázár mégis felejti a Galvani hidat

2023. július 15.

Hírek

A fővárosi új Duna-híd megépítése mellett több külső körvasúti megállóhely és a Dél Budai Centrum vasúti közlekedésének fejlesztését is jegelné az a jogszabálytervezet, amelyet a Lázár János által vezetett Építési és Közlekedési Minisztérium hozott nyilvánosságra. A dolog azért érdekes, mert ezek közül a fejlesztések közül kettő még szerepelt Lázár János listáján, ami a folytatandó fővárosi… Tovább »

Erős környezetvédelmet ígér Lázár János, de ki hisz neki

2023. július 13.

Hírek

A környezetvédelmi szabályok szigorúbb betartását kérte a miniszterelnök a kormánytól Lázár János építési és közlekedési miniszter szerint – erről maga a tárcavezető beszélt sajtótájékoztatóján, aki szerint „nagyon szigorú szabályoknak kell megfelelnie annak, aki gyárat létesít, az más kérdés, hogy mit tartatunk be ebből”. Arról persze nem esett szó, hogy a Fidesz 2010 után gyakorlatilag szétverte… Tovább »

Szintet lép a műemlékes szabad rablás – Lázár János kegyúrtól kell kérni az ajándék kastélyokat

2023. június 11.

Hírek

Már a nyáron elindulhat a várak, kastélyok, kúriák állami elajándékozása. Lista sincs, bármelyik szabadon vihető, a milliárdokért felújítottak is, és csak egy kérelem kell hozzá, amelyet Lázár János bírál el. Tiborcz István és Mészáros Lőrinc nyomába lépve nyilván sok NER-vitéz vágyik saját kastélyra. Majd jönnek a nemesi címek?

Dominó hatás – A CATL tervezett telekvásárlása és a Debrecen-Nagykereki vasútvonal

2023. április 29.

Hírek

Lázár János agilis ember. Mondjuk Budapestet nem kedveli; vidék-, ménes- és kastélyfan. Gorzsai alcáratyuska. Posztstadion korszaki akcióhős. A leendő nagy tramtrain-építő. Semjén Zsolt elmálló mosolyának alternatívája. Kiváró időutazó. Összekötő a jelenből a jelenbe. Előkészületben a Gorzsa – Moszkva testvérvárosi tram-train. Mindjárt a Felcsút – Gorzsa járat után.

Kaméleonkormányunk kékje a patriótazöld

2023. április 3.

Hírek

A kék a patriótazöld. A szín nemzeti tőkésosztály neo-arisztokratikus attitűdjeire utal, amelyik immár – Lázár János (KDNP) szorgalmas kastélylátogatásainak hála – hamarosan kastélyokat fogadhat örökbe. Ne vegye, hanem vigye! Természetesen alapítványokon keresztül, mint aki a jogállamiságba ’halkan belelépett’.