Lebukott a budapesti orosz metró mutyi

2020. január 21.

Hírek

A BKV menedzsmentje gyakorlatilag beismerte az igazgatótanács rendkívüli ülésén, hogy az oroszoktól vett szerelvények többsége valójában új – értesült a Népszava.

Az Orbán-Putyin “metrómutyi”-ra sokadszor fizetünk rá.

2020. január 3.

Hírek

Kivonták a forgalomból a felújított orosz metrószerelvények elsőként érkezett hat kocsiját. A padlólemezeket ugyanis gyakorlatilag felzabálta a rozsda. A 69 milliárdért beszerzett új szerelvényekkel nagyobb a baj, mint gondolták.

Bringás menekülőutak a 3-as metró lezárásának elkerülésére

2019. április 12.

Hírek

A közlekedési fennakadások elkerülésére a legmegbízhatóbb, legolcsóbb és legszabadabb megoldás, ha biciklivel közlekedünk. Kispest, Kőbánya, Ferencváros és a belváros között is több kerékpárút, kerékpársáv, busz-kerékpársáv, kis forgalmú utca, vagy kétirányú főútvonal segít elkerülni az Üllői utat.

Metrómutyi: Budapest csukott szemmel ugrik a sötétbe

2017. szeptember 3.

Hírek

Úgy vág bele a hármas metró felújításába a Fővárosi Önkormányzat, hogy még nem tudja, honnan lesz rá pénze, ki végzi el a munkát, és mivel szállítja közben az utasokat. Mindeközben ömlik a pénz az értelmetlen stadionberuházásokra.

Elkészült Bécs leghosszabb metróvonala

2017. augusztus 24.

Hírek

Miközben Budapesten a 3-as metró haldoklik, Bécs tovább szárnyal.Szeptember elejétől a teljes szakaszon szállít utasokat az osztrák főváros immár leghosszabb metróvonala, az U1. A piros vonalat öt új állomással és 4,6 kilométerrel toldották meg mintegy 600 millió eurós ráfordítással- az eredeti terveknek megfelelően.

Teljesen akadálymentes 3-as metrót!

2017. augusztus 17.

Hírek

Nem luxus a metrózást mindenki számára elérhetővé tenni. Teljes egészében érvényesítsék az M3-as metró felújításakor az akadálymentesítési szempontokat, ezt kéri a Levegő Munkacsoport a fővárosi képviselőknek írt levelében.

40 milliárddal (!) benézték 3-as metró felújítását

2017. május 30.

Hírek

Kissé megugrott a 3-as metró felújításának összköltsége. A kormány eredetileg 137,5 milliárd forintos keretet határozott meg a projektre, de a projekt ennél 20-30 %-kal drágább lesz, 30-40 milliárd forinttal több pénzre van szükség a munkálatokra.

Egyre szánalmasabb az orosz metro saga

2016. június 9.

Hírek

Sürgősen kellene az oroszoknak a pénz, ezért minél hamarabb szállítanák a – most már egyértelműen nem felújított, hanem raktárkészletes – szerelvényeket. A cég nem akarja megvárni a következő választásokat. A gyorsítással viszont nem sokat nyer a BKV.