A paksi atombiznisz miatt fizetünk rá a metróra?

2015. június 4.

Hírek

A cink.hu szerint Párizsban olcsóbbak az új metrókocsik, mint nálunk a régiek felújítása. Nem érteni, miért, és egyelőre nincs erősebb elmélet annál, mint hogy beígérték a felújítást az oroszoknak.

Halbölcső metrókocsik

2015. január 21.

Hírek

Újrahasznosítás helyett a kiszuperált metrókocsikat a tengerbe lökik Amerikában, hogy mesterséges zátonyokat alakítsanak ki belőlük. Már 2500 fölött tartanak.

A 3-as metró csörte háttere

2014. július 27.

Hírek

Több száz csuklós busznak kellene egymástól kőhajításnyira araszolnia Kispesttől Újpestig, hogy a főpolgármester által kilátásba helyezett leállítás esetén pótolni tudják a 3-as metrót. Ennél életszerűbb verzió a halaszthatatlan felújítás megkezdése, ám a zsíros koncon egyelőre marakodik a kormány és a főváros. A hvg.hu összeszedte az érdekeket és a szándékokat.

Uniós figyelem a Lázár-Tarlós csörtére

2014. június 17.

Hírek

A 3-as metró felújításának előkészítése és lebonyolítása legkevesebb 6-7 évet visz el. Ha most nekiállnak, már az is késő A fővárosi közlekedési beruházások leállítását az Európai Unió információink szerint nem fogja jóváhagyni. A Lázár-Tarlós csörte mégis komoly károkat okoz. A 3-as metró felújítását minél hamarabb el kellene kezdeni, annak elmaradása Budapestet is megbéníthatja.

Tarlós atombiztos metró üzlete?

2014. február 6.

Hírek

Oroszok újítják fel a metrószerelvényeinket 90 Mrd Ft-ért, metrókocsinként 409 millió forintba kerülne a felújítás, de újat lehetne venni 450 millióért, amelyeket 40 évig lehetne használni. A régit felújítva még kb. 20 évig.

Metróüzlet paksi árukapcsolással?

2014. január 18.

Hírek

Senki nem tudja, mikor kell leállítani az M3-as szerelvényeit. A tízmilliárd eurós atomüzlethez kapcsolódva révbe érhet az M3-as metró felújítása. A Népszabadság kormányközeli forrásokból úgy értesült, hogy a fővárosi észak–déli metróvonal járműparkjának cseréje a magyar–orosz „torta” egyik szelete lehet.

Luxusapartman metrókocsik a halaknak

2012. január 31.

Hírek

Nem a bontóban, hanem az Atlanti-óceán mélyén végzi az öreg New York-i metrókocsik egy része. Csaknem negyven év használat után azért hajítják vízbe a vagonokat, hogy ott egyfajta mesterséges zátonyként otthont adjanak az óceánlakóknak.