Hírek
XXI. századi emblematikus főútként születhet újjá a budapesti Nagykörút a Nyugati pályaudvar és a Boráros tér között. A következő években régi fényét nyerheti vissza az útszakasz a közterületek rendezésével, a kerékpársávok fejlesztésével, valamint a biztonságos közlekedés feltételeinek javításával. Ebben társadalmi egyeztetést indít a BKK.
Hírek
Augusztus 3-ig lehet nevezni a fővárosi önkormányzat ötletpályázatára, amelynek célja egy „zöldebb, élhetőbb és hangulatosabb Nagykörút megvalósítása”, Azt ígérik, hogy a leginnovatívabb és legszínvonalasabb elképzeléseket beillesztik az ősszel induló fejlesztési programba.
Hírek
A nagykörúti biciklisáv az egyik legjobb dolog, ami a várossal történhetett, mert esélyt adott arra, hogy Budapest fő utcája ismét élhető legyen. Butaság, hogy a kompromisszum jegyében a városvezetés elrontja eddig talán legelőremutatóbb projektjét.
Hírek
A koronavírus-járvány alatt ideiglenesen kialakított budapesti nagykörúti kerékpársáv mind a támogatói, mind az ellenzői részéről nagyon heves reakciókat váltott ki. A G7 összegyűjtötte a számokat: 10 autóra jut 1 kerékpáros a Nagykörúton, de még mindig a villamost választják a legtöbben.
Hírek
Karácsony Gergely főpolgármester kompromisszumos javaslatot tett ma a nagykörúti kerékpársávok megmaradására. Az biztos, hogy szeptember 1-jével még nem változik semmi.
Sajtótájékoztatók
A Magyar Kerékpárosklub nevében szeretném meghívni szerda esti előadásunkra és beszélgetésünkre, amelyen a nagykörúti kerékpársávok és a körút tágabb várostervezési jövőképéről mutatjuk be a Kerékpárosklub elképzeléseit.
Hírek
A járványügyi helyzethez kapcsolódóan megvalósítható kerékpárosbarát intézkedéssorozat következő lépéseként Budapest egyik legfontosabb útvonalán, a Nagykörúton épül ideiglenes kerékpársáv az Üllői út és a Váci út közötti 3 kilométeres szakaszon. A mindkét irányú útpályán felfestett kerékpársáv miatt a körút az autók számára átmenetileg egysávos lesz, a jelentősen visszaesett közúti forgalom miatt azonban nem számítunk érdemi közúti… Tovább »
Hírek
Az új budapesti lámpaprogram eredményeként 32-ről 29-30 percre csökkent a 4-es és 6-os villamosok menetideje, a 2-3 perces menetidő-csökkenés hatására pedig a BKV változatlan számú villamossal sűrűbben tudja közlekedtetni a járatot. Ez azt jelenti, hogy a reggeli és délutáni csúcsidőben óránként 28 helyett 30 villamos közlekedik, a kapacitás tehát 7%-kal megnőtt.