Barion Pixel

Orbánnak fontosabbak a kínai multik, mint a hazai kis és középvállalatok. Minimum 60 milliárdot adunk a kínai BYD szegedi autógyárának

Szegeden épít üzemet a világ legnagyobb elektromos autógyártójának számító, kínai BYD. Az óriásberuházás erényei és hátrányai mellett érvelők szinte ugyanazokat a tényezőket hozzák fel, csak színükről vagy fonákjáról nézve azokat. Csak a területre 60 milliárdot az az Orbán-kormány. A direkt támogatásról sunyít Szijjártó.

Szegedbe is belemar a kínai gyarmatosítás

Az Orbán rezsim akkugyáras ökogyarmatosításának újabb fejezete a Szegedre tervezett óriásberuházás. Már elindultak a kisajátítási eljárások. A német prémium márkák után a kínai BYD elektromos buszok összeszerelő és buszakku gyártó országa is leszünk. A haszon a multiké, a környezetszennyezés a miénk.

Mennyit ér egy fa?

Ötvenszer is többet érhet az élő fa, mint amennyit tűzifaként fizetünk érte. A falopáskor is az erdei köbméter árát veszik figyelembe kárként, csak kivételes esetekben számolnak fel pluszt a védettséget is számba véve, pedig teljesen életszerűen is jóval nagyobb értéke van szinte minden fának.

Orbáni hungarikum: takarékoskodj, és jól lehúz az állam

A Szegedi Hőszolgáltató Kft. több éves beruházással, EU-s és állami támogatásból állította át a hőközpontjait a gázkazánok működtetéséről a termálvíz hőenergiájának felhasználására. A cég az enyhe idő miatt kevesebb gázt égetett el, ezért 190 milliós kötbért kell fizetnie az MVM-nek.

Napelem termeli az áramot a szegedi SPAR szupermarket számára

Áramfogyasztása több mint húsz százalékát napenergiából nyerte tavaly júniusban a Csillag téri SPAR szupermarket Szegeden, 2021 végéig pedig összesen 13 százalékkal járultak hozzá az üzlet teljes áramigényéhez a napelemek. A vállalat a közeljövőben újabb áruházakat szerel fel megújuló energiát hasznosító rendszerrel.

Szegednek automata hulladékválogató-üzeme lett

Uniós támogatással automata hulladékválogató-üzem épült a Szegedi Regionális Hulladékkezelő Központban, melyet tegnap adtak át. Jelenleg a városi szemét 13 %-át hasznosítják újra, és a most megvalósult fejlesztésnek köszönhetően ez az arány csaknem 50 %-ra nő.

Első próbaúton a közpénzégető lázári Traimtrain

Önmagában a helyközi és a helyi tömegközlekedés fejlesztése üdvözölendő, ahogyan a járművek életkorának fiatalítása is. Szükséges és fontos, hogy a lakosok 21. századi energiahatékony, környezetbarát és magas komfort fokozatú járműveken utazhassanak. No de milyen áron? Szeged-Hódmezővásárhely háromszoros áron.

Adatvédelmi áttekintés

Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.