Pofon Tarlósnak a Római-parti mobilgát újratervezése

2018. január 8.

Hírek

Érvénytelennek találta a Római-parti mobilgát tervezési munkálatainak közbeszerzés nélküli odaítélését a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB). A testület nem csupán 2,5 millió forintos bírság kivetésével reagált a tender-trükkre – ahogyan azt a Tarlós-féle városvezetés előzetesen feltételezte –, hanem a tőle telhető legsúlyosabb lépéssel is: pert indít a tervezési szerződés érvénytelenítése érdekében, amivel voltaképpen visszaküldi a startvonalra az… Tovább »

Csak bírság jöhet, nem újratervezés a Római-parton

2017. december 11.

Hírek

Nem fenyeget semmilyen újratervezés a csillaghegyi öblözet árvízvédelménél, s a Fővárosi Közgyűlés múlt szerdai döntésével hamarosan megkezdődik a gátépítés az Aranyhegyi-pataknál, és a védmű megerősítése Pünkösdfürdőnél – reagált a Magyar Nemzetnek Tarlós István arra a hírre, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottság (KDB) eljárást indított az uniós támogatású projekt tervezése ügyében.

Tarlósnak már nem annyira sürgős az árvízvédelem

2017. október 25.

Hírek

Csak az Aranyhegyi- és a Barát-patak árvíz-védelmének fejlesztésébe fog bele a városháza a jövő évi választás előtt – döntött ma a Fővárosi Közgyűlés. Így nemhogy nem kezdik meg a Dunával párhuzamosan futó parti védmű kiépítést, de azt a kérdést is jó időre függőben hagyta a főváros, hogy végül hol fusson a védővonal.

Ha nem lenne kaotikus a buszpótlás, nem kellene a metró

2017. október 20.

Hírek

Tarlósi logika: a metró egy óra alatt 40 000 utast tud elszállítani, egy villamos csak 12 000-et, egy busz pedig csak 5000-et, ezért ha nem lenne zűrzavar, az azt bizonyítaná, hogy nincs is szükség a 3-as metróra. A főváros legnagyobb ingatlanpanamája a Római-parti gát ügye.

Római-parti fideszes pávatánc

2017. október 15.

Hírek

Mobilgát a Rómain: értelmetlenné tennék a népszavazási aláírásgyűjtést. Sűrűsödik a “narancsköd” – erős a partmenti mobilgátban érintett ingatlanbefektetők politikai háttere.

Újra felelőtlen döntés született a Római-partról

2017. szeptember 27.

Hírek

55 ezer ember biztonsága és Budapest egyik utolsó természetközeli Duna-partja a tét. A Római-partra tervezett mobilgát ellenzői gyarapodnak a budapesti polgármesterek körében – ezt mutatja, hogy a Fővárosi Közgyűlés mai ülésén megszavazta egy, a parti nyomvonaltól eltérő nyomvonal vizsgálatát.

Gyerekjáték értelmezni a Római-parti árvízvédelmet

2017. szeptember 25.

Hírek

Legóval magyarázzák meg a Római-parti civilek, mi a különbség a Csillaghegyi öblözetnél a part menti, és a hullámtér széli mobilgát terve között. Ezt még talán a döntéshozók is megértik.

Tarlós gumigerinc István római-parti bukfence

2017. szeptember 19.

Hírek

Tarlós István egy hete nagy meglepetésre bejelentette, hogy javaslatot terjeszt a Fővárosi Közgyűlés elé, hogy írjanak ki budapesti szintű ügydöntő népszavazást a római-parti mobilgátról. A főpolgármester most közölte: „Soha nem mondtam, hogy lesz népszavazás a Római-part árvízvédelme ügyében”.

Kinek áll érdekében a kedvelt Római-part feláldozása?

2017. szeptember 16.

Hírek

Nyílt levelet írt Tarlós István főpolgármesternek Lányi András a Római-part ügyében. Az építészek kalandor ötletnek tartják a római-parti mobilgát megépítését. Szakvélemény Bardóczi Sándor tájépítésztől.