A pártcsalád szerint inkább Karácsony Gergely győzelmére van szükség az Európa-párti és demokrata erők térnyeréséhez. A Népszava szerint az európai pártcsalád február eleji kongresszusán feszült hangon vonták kérdőre az LMP-t Vitézy támogatása miatt. Vitézy szerint őt nem érinti az Európai Zöld Párt bejelentése.
Vitézy Dávid
Vitézy szerint amíg Karácsony és a miniszter egymásra mutogattak, ők megmentették a Budapest-bérletet
Közzétette a MÁV-csoport a Budapest-bérletek, valamint a vármegye- és országbérletek felhasználási szabályait március 1-től. Ennek apropóján tett közzé egy bejegyzést a közösségi oldalán Vitézy Dávid.
Vitézy 7 kérdése Rákosdubaj kiürítésével kapcsolatban
A volt közlekedési államtitkár kérdései között szerepel, hogy épülnek-e megfizethető lakások vagy kizárólag az arab befektetők szándéka diktál, és így luxusberuházásra adja át a kormány a területet. Vitézy Dávid arra is kíváncsi, hogy mit kap a város, mi lesz a kisföldalattival és a Vasúttörténeti Parkkal?
Összenő, ami összetartozik. Az LMP a Fidesz trójai falova?
Tarlós Istvánt lehet nem szeretni, de egy őszinte ember. Néhány napja kikotyogta, hogy Vitézy Dávid esetleges főpolgármester-jelöltsége az LMP és a Fidesz közös tervezgetésének az eredménye. Ez nem annyira meglepő, tekintve, hogy Rogán Antal és csapata a választási törvény teljes átírásától a hazug lejárató propagandáig számos trükköt bevetett már az ellenzék gyengítésének reményében.
A sejtelmes LMP – Lebegés a politikai (z)űrben
A természet és -környezetvédelem ügye vajon az LMP Ungár Péter óta megváltozóban lévő, gyanúra okot adó politikája? Szerintem igen, hiszen ma az egyetlen, a területen önállóan működő pártszerű képződmény. Az akkumulátor-ügyek kivételével azonban szerintem semmi komoly nincs a környezet politikájuk fókuszában, s azt is igen dilettánsul művelik, a területen nyomuló civilszervezetek nem is kérnek belőlük.
Ki a hunyó, hogy nem épül Budapesten sem új metró, sem új villamos?
Egyetlen km. új metró- vagy villamosvonal építése nélkül ér véget Karácsony Gergely első főpolgármesteri ciklusa Budapesten. Uniós források hiányában, illetve a kormány segítsége nélkül szinte lehetetlen pénzt szerezni ilyen volumenű projektekre. Ugyanakkor akad néhány jó példa arra, miként finanszírozzák a hasonló gigaberuházásokat más nagyvárosokban, igaz, még ezekhez is a kormány jóindulatára, illetve néhány törvénymódosításra lenne…
Tovább csorbul a demokrácia – a kormánypártok megszavazták, hogy Lázár kezébe kerülhetnek az önkormányzati fejlesztések
133 igennel, 38 nemmel, 13 tartózkodással megszavazta az Országgyűlés a korábban Novák Katalin köztársasági elnök által az Alkotmánybíróságra küldött, és ott megsemmisített állami beruházásokról szóló törvényjavaslatot, melyet Lázár János építési miniszter jegyez. A javaslat egy korábbi változatát már nyáron is megszavazta a parlament, akkor 136 igennel, 49 nemmel, 9 tartózkodással ment át.
A MÁV szerint az osztrák vasút kérése aránytalanul hátrányosan érintette volna a belföldi közlekedést
Az osztrák vasút, az ÖBB többszöri figyelmeztetés után egyoldalúan bejelentette, hogy október 2-től levágja a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról, és Bécsben kettévágja a Linz, Salzburg és München felé továbbhaladó budapesti railjet vonatokat. Mindenki másként indokol.
Lázár káosza a nemzetközi vasúti személyforgalomban is
Október 2 hétfőtől levágja a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról, azaz kettévágja Bécsben a Linz, Salzburg és München fele továbbmenő Railjeteket az osztrák vasúttársaság. Az indokolás a magyar vonatok döbbenetes mértékű késései. A lépés a vasúti közlekedéssel kapcsolatos politikai menedzsment újabb kudarca, a káoszon már bizonyosan nem sikerült úrrá lenni. Osztrák vasútügy: „sok mindenért érheti…
Lázár János elüldözi a vasútfejlesztési szakembereket. Tízből kilencen már távoztak
Kaotikus viszonyok alakultak ki a magyarországi közlekedés irányításában, amióta Lázár János miniszterként 2022. december 1-jétől átvette a terület vezetését. A szakemberek tömegesen hagyják el a területet, leállt a vasútfejlesztési projektek tervezése, az intézményrendszer leépült, a MÁV-vezetőknek a sajtóban üzenget a miniszter az egyre gyakoribbá váló műszaki problémák miatt.