Kiábrándító volt Vitézy Dávid és társai produkciója a tegnapi lakossági fórumon a XI. kerületben. A téma az 1-es villamos Kelenföldi pályaudvarig történő meghosszabbítás volt. Egy több száz méteres fasor helyén találtak csak helyet a villamosnak. Autósávok maradnak, parkoló marad, minden marad a fákat kell beáldozni.
Vitézy Dávid
Nemzetgazdasági méretű a BKV problémája
György István szerint a BKV 800 milliárdos belső eladósodottsága már nemzetgazdasági méretű probléma, amelyet az ország költségvetését nem terhelő módon kell megoldani. A városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes erről a Fővárosi Közgyűlés gazdasági bizottságának ülésén beszélt.
A Vitézy-Tarlós háború ára
Tavaly még arról volt szó, hogy nem érdemes drágítani a BKV-bérletet. Idén először 4 százalékos tarifaemelésről volt szó, most már 8, vagy akár 15 százalékról is hallani. Eddig csak a közgyűlésben lehetett érzékelni a Fidesz belháború káros hatásait – most már az emberek zsebében is.
Megújul az 1-es és 3-as villamosvonal
Tegnap aláírta az 1-es és a 3-as villamosvonal fejlesztésének uniós támogatási szerződését Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára és Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója a Mobilitási Hét Andrássy út rendezvényén.