A rovat kizárólagos támogatója

Manapság a közösségi oldalak közül a Facebook biztosítja a legjobb hirdetési lehetőségeket a különböző célcsoportok eléréséhez. Éppen ezért sokkal hatékonyabb, mint más hirdetési felületek. Ma már a Facebookon célozhatsz kor, nem, képzettség vagy akár érdeklődési kör szerint is. Ráadásul a legolcsóbb kattintásalapú hirdetési rendszernek is minősül.

Tarts velem ebben a cikkben, hogy még többet megtudj a Facebook-hirdetésekről!

Röviden a Facebook hirdetésekről

A Facebook hirdetés rendszer kattintásalapú, ami nem jelent mást, minthogy csak akkor kell a hirdetés után fizetni, ha valaki rákattint arra. A hatékony célzási rendszer pedig lehetővé teszi, hogy csak azokat érjük el, akik valóban érdeklődnek termékünk/szolgáltatásunk iránt. Ugye, mennyivel hatásosabb, mint egy újsághirdetés? 

A siker kulcsa több tényezőn alapul. Például lényeges, hogy egységes arculattal rendelkezzünk, s egy-egy kampányon belül minimum 3 hirdetést hozzunk létre. A hirdetéseket folyamatosan optimalizálni kell.

Tulajdonképpen az sem utolsó, hogy már a weboldalt is a kampányhoz igazítsuk, s a közösségi oldalon napi szintű interakciókat kezdeményezzünk. Ezenfelül figyelni kell a konkurenciát, s a megfelelő grafikai támogatottságról is gondoskodni kell a kampány során. 

Egy igazán jó Facebook-hirdetés ismérvei webáruházra szabva

Feltehető a kérdés, hogy milyen egy igazán jó Facebook hirdetés. Ennek lényege, hogy a weboldáruházba csalogassuk a látogatót, ahol aztán elérjük, hogy egy számunkra fontos tevékenységet végezzen el. Legfőbb cél a figyelemfelkeltés, az értékesítést bízzuk a webáruházra! Érdemes már a webáruház készítés során felkészülni a későbbi Facebook hirdetésekre, hogy biztosan jó stratégiát alakítsunk ki.

Egy másik fontos fogalom sem hagyható ki, az ún. remarketing hirdetés, amely azokat célozza meg, akik már korábban jártak a webáruházunkban. Ha visszakeressük, hogy pontosan mit látogattak meg, és az alapján hirdetünk nekik, akkor ténylegesen felkeltjük érdeklődésüket. Szintén kialakíthatunk ún. hasonmás célközönségeket is, hogy bővítsük a megcélzott kört. 

Természetesen a Facebook kampányok hirdetései akkor lesznek igazán sikeresek, ha tapasztalt szakemberek készítik el őket! Az Adnet Media segít a Facebook hirdetések kezelésében, hogy minél eredményesebb legyen a marketingtevékenységed. 

Mennyibe kerül a Facebookon hirdetni?

A Facebook-hirdetéseket egyszerűen létrehozhatjuk a közösségi oldal felületén, emellett az eredményesebb hirdetés érdekében a Facebook Business-re érdemes váltani. Ezek pontosabbak, és az eredmények is jobban nyomon követhetőek.

A Facebook-hirdetések ára annál borsosabb, minél többen hirdetnek ugyanabban a témában, vagy minél jobban szűkítjük a hirdetésünket. Arra azonban ügyeljünk, hogy ne hozzunk létre silány, felhasználói élményt nem nyújtó hirdetéseket. Legyen igényes a hirdetés és annak minden eleme; mint amilyen a kép, a főcím, stb. Ilyenkor az ár is csökken, hiszen a Facebook is tudja, mi a minőség.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás