Nem bírják az extrém hideget a jegyautomaták. A BKK azt ígéri, hogy ma estig megoldják a problémát, de addig mindenki ott vegyen jegyet, ahol tud.
Lefagytak a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) jegyautomatái: a vállalat Facebook-oldalára tegnap este kikerült bejegyzés szerint a rendkívüli hideg miatt összesen 78 jegy- és bérletkiadó nem üzemelt, közülük 56-nál nyomtatóhibát észleltek. A BKK posztja szerint 280 darab jegy- és bérletkiadó automata működik jelenleg is. (nyilván az aluljárókban levők)
" Az érintett automaták túlnyomó többségénél a fűtés nem működik megfelelően, ezért az üzemeltető 2017. január 9-én (hétfőn) megnövelt létszámmal a fűtőegységek javításával biztosítja a nyomtatók működését. A javításhoz szükséges tartalékalkatrészek rendelkezésre állnak, így, mivel egy automata esetében körülbelül fél-egy órát vesz igénybe a művelet, a hibák kijavítására várhatóan még hétfőn, a nap végéig sor kerül.
A kialakult helyzet miatt elnézést kérünk, és köszönjük ügyfeleink türelmét. Panaszaikkal az Ügyfélközpontokban várjuk ügyfeleinket, illetve az ügyfélszolgálatra telefonálók hibabejelentéseit a BKK munkatársai minden esetben rögzítik, a hibák kijavítását az üzemeltető soron kívül kezeli." – közölte a BKK.