A rovat kizárólagos támogatója
(X)

A szoláriumstúdiókkal szemben alapvető elvárás, hogy a vendégek rendelkezésére álljanak a speciális gépek, azonban ez még önmagában nem elég a sikerhez. De mi a titka az igazán sikeres vállalatoknak?

A gépek beszerzése mellett másra is figyelmet fordítanak, például a barnulást segítő szoláriumkrémek, bőrápoló krémek biztosítására. A következő pár sorban most ezekről a speciális kiegészítőkről, kozmetikumokról ejtünk néhány szót, hogy könnyen összeállíthasd saját kínálatod!

Hosszú távú elköteleződés

Ahhoz, hogy az ügyfelek hosszú távon elköteleződjenek mellettünk, sok-sok dologra szükség lesz. Evidens, hogy a legkorszerűbb gépek és csövek mellett a kiegészítőkre is nagy hangsúlyt kell fektetni. 

Itt az ideje komolyan feltölteni a polcokat, mivel csak így garantált, hogy versenyképesek tudjunk maradni. Ezen a szolgáltatási piacon erős a verseny, így kénytelenek vagyunk valamiféle “pluszt” nyújtani a vendégeknek. Ez alapján jó benyomást tehetünk rájuk, és sokkal nagyobb az esélye annak, hogy később is visszatérnek majd. 

Okos tippek szalontulajdonosoknak

A gép valójában semmi, ha nem társulnak hozzá modern csövek. De mi a helyzet a szakképzett személyzettel és a széles termékpalettával? Nos, ezek legalább olyan fontosak. Összeszedtük neked, hogy mire kell figyelned a sikeres vállalkozás érdekében. 

Kezdjük mindjárt a választékkal! Van olyan, amikor szerződésben vagyunk egy márkával. Ez nagyon jó, hiszen a termékkínálat adott, viszont igyekezzünk minél többféle készítményt forgalmazni. Mit jelent ez? Szinte mindenféle bőrtípust figyelembe kell venni, és be kell szerezni szolizás előtti és utáni termékeket, de a hidratáló, arc- és testápoló, fényvédő krémeket is fel kell ajánlani a vendégeknek.

A Hollandimpex KFT szoláriumkozmetikumai között például mindent megtalálsz, amire az ügyfeleidnek szüksége lehet. 

Amennyiben nem köt a szerződés, akkor nem kötelező egy vagy két márkához ragaszkodni! Legyen változatos kínálat! Míg bizonyos emberek elvetik az olcsó termékeket, addig mások csak ezt tudják megfizetni.

Mire van még szükséged? 

Kell, hogy legyen néhány húzómárka a termékek között, amelyek hírnevük révén vonzzák az embereket. Ilyenkor a vendégek egyáltalán nem érzik azt, hogy nálad csak nevenincs darabok vannak. Az ilyen szemléletmóddal rendelkező embereket bizony könnyebb meggyőzni pár minőségi termékkel.

A kínálat mellett lényeges a személyzet szakképzettsége is. A szolgáltatások terén köztudottan nagy szerepe van az embereknek. Ez azért is fontos, mert egy tájékozott munkatárs tanácsot tud adni abban, hogy milyen terméket válasszon a vevő, hogy melyik lenne a bőréhez illő módszer és krém. Ezzel szemben, ha a személyzetnek lövése sincs a témáról, az bizony nagyon amatőr hatást kelt, és a vendég is elbizonytalanodik.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás