Lehetőségek a Greenpeace Magyarország kommunikációjának hatás-fokozására generációs önismereti profilok segítségével
Szerző: Czifra Marietta
Év: 2021
Város: Gödöllő
Egyetem/főiskola: Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetem
Tanszék: Fenntartható Fejlesztés és Gazdálkodás Intézet Agárökológiai és ökológiai gazdálkodási Tanszék
Oldalszám: 53
Manapság a negatív hangvételű kommunikáció szabja meg a marketing stratégia alapjait egy-egy hír avagy egy-egy környezetvédelmi témában. De mi lenne, ha az emberekkel pozitív hangnemben kommunikálnánk, ha lenne egy megalapozott, bizonyított és tudományos alapja az ellenkezőjének?
Erre a kérdésre és még sok másra kerestem a választ a szakdolgozatomban, mely a Greenpeace munkásságán keresztül ismerteti, hogyan lehet és miért kell pozitívan kommunikálni, akár egy marketing stratégiát, akár bármely környezet vagy természetvédelmi témát illetően!
A tudás meg van hozzá, a szakaembereknek már csak alkalmaziuk kell!
A cél a hatás fokozás. Az eszköz pedig, a dolgozatomban megtalálható.