GREEN BRANDS bemutatkozó sajtótájékoztató és díjkiosztó
Dátum: 2019. február 26.
Helyszín: 1062 Budapest, Andrássy út 98.
Európa legnagyobb független minősítő intézménye, a GREEN BRANDS magyarországi szervezete, a GREEN BRANDS Hungary
szeretettel és tisztelettel meghívja Önt bemutatkozó sajtótájékoztatójára, valamint a Magyarországon eddig GREEN BRAND minősítést nyert márkák ünnepélyes kitüntetésére.
A sajtótalálkozón jelen lesznek a független nemzeti zsűri tagjai, a kitüntetett márkák (Alterra, EnerBio, Frosch, green care PROFESSIONAL, Folprint Zöldnyomda Kft., INEST Nonprofit Kft.), valamint a kitüntetésre jelölt márkák (Alurad) képviselői. A részt vevő vendégeknek alkalmuk nyílik a díjazott márkák termékeivel való megismerkedésre.
Időpont: 2019. február 26., kedd, 10:00
Helyszín: MagNet Közösségi Ház 1062 Budapest, Andrássy út 98.
Program:
Megnyitó, résztvevők üdvözlése
A GREEN BRANDS program ismertetése
A független nemzeti zsűri tagjainak bemutatása
Díjazott márkák kitüntetése
A GREEN BRANDS Akadémia koncepciója
A MagNet Bank bemutatkozása
Parkolás:
A helyszín nem rendelkezik saját parkolóval. Parkolás a környező utcákban lehetséges. Díj: 350 forint/óra. Parkolási zóna: 3063. Mobil parkolás: 06-20/30/70-763 3063.
Részvételi és interjúkészítési szándékát kérjük, legkésőbb 2019. február 22-ig az alábbi elérhetőségeken jelezze: agnesa.gasperanova@green-brands.org; 36-1-781-9483.
Számítunk szíves részvételére.
Üdövözlettel:
GREEN BRANDS Hungary
Lévai Gábor/ Wiszkidenszky András/ Gasperanová Ági
Háttér információ a szerkesztőknek
A Németországból és Ausztriából induló GREEN BRANDS független, nemzetközi minősítő szervezet, amely együttműködésben a környezet- és klímavédelem, a fenntarthatóság és a piackutatás területén tevékenykedő, szintén független és elismert nemzetközi intézményekkel ökológiailag fenntartható márkákat minősít, és GREEN BRAND védjegyet adományoz nekik. A szervezet tavaly ősszel kezdte meg tevékenységét a közép-európai régió három országában: Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon.
A szervezet célja, hogy a valóban fenntarthatóan működő, a környezet és a természet védelmére nagy hangsúlyt helyező márkák és termékek nemzetközi módszertanon alapuló kitüntetésével elismerje azok fenntarthatósági teljesítményét, növelje ismertségüket és elismertségüket a fogyasztók és az üzleti partnerek körében.
A GREEN BRANDS nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kis- és középvállalkozások minősítését is kiemelkedően fontosnak tartja, hiszen a kkv-k alkotják egy gazdaság gerincét. Ezért azt szorgalmazza, hogy minél több kkv vegyen részt a megmérettetésben.