Hírek
A kormány engedélyezi, hogy a főváros hitelt vegyen föl a 3-as metróvonal felújításához, sőt kész állami garanciával segíteni a hitelfelvételt – jelentette be Varga Mihály.
Hírek
A kormány engedélyezi, hogy a főváros hitelt vegyen föl a 3-as metróvonal felújításához, sőt kész állami garanciával segíteni a hitelfelvételt – jelentette be Varga Mihály.
Hírek
Több száz csuklós busznak kellene egymástól kőhajításnyira araszolnia Kispesttől Újpestig, hogy a főpolgármester által kilátásba helyezett leállítás esetén pótolni tudják a 3-as metrót. Ennél életszerűbb verzió a halaszthatatlan felújítás megkezdése, ám a zsíros koncon egyelőre marakodik a kormány és a főváros. A hvg.hu összeszedte az érdekeket és a szándékokat.
Hírek
Nincs megfelelő szellőzés az alagutakban, így egy komolyabb tűz esetén százak fulladhatnak meg. Az Együtt képviselője és a Metróért Egyesület elnöke a sajtóval együtt járták be a hármas metró egy szakaszát, hogy megmutassák milyen ramaty állapotban van. A BKV illetékes munkatársai szívesen panaszkodnak a hvg.hu-nak, de csak arcuk és nevük közlése nélkül.
Hírek
Az átadás utáni 3 hónap alatt a 4-es metró napi 100 ezer fős utasforgalma még a vonalak hosszát figyelembe véve is jóval kevesebb a másik két nehézmetró forgalmánál. Ha nem sikerül hozni az ígért napi 474 ezer utast, bukhatjuk a már elköltött 181 milliárd forintnyi vissza nem térítendő uniós támogatást. A portfolio.hu vad, és reális… Tovább »
Hírek
A 3-as metró felújításának előkészítése és lebonyolítása legkevesebb 6-7 évet visz el. Ha most nekiállnak, már az is késő A fővárosi közlekedési beruházások leállítását az Európai Unió információink szerint nem fogja jóváhagyni. A Lázár-Tarlós csörte mégis komoly károkat okoz. A 3-as metró felújítását minél hamarabb el kellene kezdeni, annak elmaradása Budapestet is megbéníthatja.
Hírek
Mintha a zombi apokalipszis közepébe csöppent volna az ember, akkora a tömeg a metrónál. Amint a brazil példa mutatja, csak egy kis buszsofőr sztrájk kell hozzá.
Hírek
El tetszettek tapsolni az ország pénzéből 450 milliárd forintot, Budapest életéből pedig bő másfél évtizedet. A jelek szerint nincs esély arra, hogy a metróberuházás valaha megtérüljön. A főváros legújabb közlekedési attrakciójának az utasszáma a napi százezres szint közelében látszik stabilizálódni.
Hírek
Az utasszámlálási adatok szerint naponta több mint százezer utas használja a 4-es metrót, ugyanakkor a végleges utazási igény még kis mértékben módosulhat – közölte a Budapesti Közlekedési Központ.
Hírek
Bár a 4-es metrót a tervek szerint péntek déltől használhatják az utasok a felszíni közlekedés csak másnap, a szombati üzemkezdettől változik meg. Ismerje meg az M4-es metró elindulásához illeszkedő új felszíni tömegközlekedési hálózatot!
Hírek
Oroszok újítják fel a metrószerelvényeinket 90 Mrd Ft-ért, metrókocsinként 409 millió forintba kerülne a felújítás, de újat lehetne venni 450 millióért, amelyeket 40 évig lehetne használni. A régit felújítva még kb. 20 évig.
Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.
Weboldalunk sütiket használhat a honlap optimizálásának céljából. A Sütik fontosak a weboldal megfelelő működéséhez, valamint a sütiket a felhasználói élmény fokozásának érdekében is használunk. Segítségükkel statisztikai adatokat gyűjtünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődőnk preferenciáinak megfelelően fejlesztjük tovább weboldalunkkat.
Alapvető it biztonságtechnológiai szempontok alapján a tűzfalunk által elhelyezett sütik nem tilthatóak le, hiszen ez az oldal biztonsági kockázatát növelné.
A szükséges sütik nélkül az oldal felhasználása, az alapvető funkciók működése nem teljesülhet maradéktalanul! Kérjük az optimális felhasználás érdekében járuljon hozzá használatukhoz az alábbi gomb segítségével.