Hirdetés
(X)

Van egy szuper terméked egy nagyon jó ajánlattal, jól célzott e-mail üzenettel és jól összerakott hirdetéssel, mégsem jönnek a vásárlók? Lehet, hogy a hiba abban az oldalban van, ahová ezek az érdeklődők vagy vásárlól érkeznek a linkekre kattintva. Ha ez nincs jól felépítve, akkor nagyon magas arányban fordulnak vissza.

Mi az a landing oldal?

Ez a weboldaladnak az az oldala, amire az e-mailben kiküldött vagy a hirdetésben kattintható link mutat. Ez termékek esetén lehet egyenesen a meghirdetett termék egyedi oldala, vagy szolgáltatások esetén egy olyan oldal, ahol bővebben írsz a szolgáltatásról, eseményről, a végén pedig valamilyen módon kapcsolatba léphet veled, vagy éppen jelentkezhet a látogató. A FunnelFlow funkciói szerencsére segítenek a megfelelő oldal kialakításban.

Miért jó egy külön oldalt létrehozni?

Ha a linked nem megfelelő helyre, vagy éppen a weboldalad főoldalára viszi az érdeklődőt, és ott keresgélnie kell azt, amiről előtte olvasott, nagyon nagy valószínűséggel be fogja csukni a weboldalad, és már el is felejtett.

Ha a linked jó helyre mutat, a termékre vagy szolgáltatásra, de az oldal nem egyértelmű, nem szép, nem tölti be a funkcióját, akkor valószínűleg lesznek vásárlóid, de csak a nagyon elszántak mennek végig a folyamaton.

Hogyan készíts jó landing oldalt?

Ma már nem kell szakértőnek lenned ahhoz, hogy létrehozz egy jól konvertáló, jó eredményeket hozó landing oldalt. Az Active Campaign-ban előre elkészített sablonokat találsz erre a célra. Akár terméket, akár szolgáltatást marketingezel, biztosan megtalálod azt a sablont, ami nagyon jó mutatókkal ad majd el.

Válaszd ki azt az elrendezést, ami leginkább illik a cégedhez és a céljaidhoz. Ezek után szabadon alakíthatod a márkádnak megfelelően. Ennyire egyszerű!

Itt is fontos a WOW faktor

A vásárlód azt szeretné, hogy lenyűgözd. Az unalmas, semmitmondó landing oldalak nem fognak jól konvertálni. Itt nem csak a színekről van szó. Egy jól átgondolt és felépített oldal az első mondattól a fizetés vagy a feliratkozás gombig vezeti az érdeklődőt. A dizájn és a szöveg együtt tartják fenn az érdeklődést, és győzik meg arról, hogy érdemes neked adni a pénzét vagy aze-mail címét.

Mire használhatod a landing oldalt?

Sok területen használható, és nagyon jó eredményeket hoz egy jól felépített oldal. Lehet ilyen egy hírlevélre feliratkozó oldal, amit könnyen összerakhatsz a rendszerünkkel.

Lehet ilyen egy bonyolultabb értékesítési oldal is, ahol a termékedet vagy szolgáltatásodat szépen részletezve, az értékesítést átgondoltan felépítve raksz össze. Gyűjthetsz érdeklődőket vagy biztosíthatsz előregisztrációt egy-egy eseményre.

Tegyél egy szívességet a vállalkozásodnak, és áldozz néhány órát arra, hogy a marketinged a lehető legjobb eredményeket hozza! Állíts össze olyan landing oldalakat, ahol az ügyfelek szívesen vásárolnak, az érdeklődők szívesen regisztrálnak.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás