Hírek
Ironizálásnak itt helye persze nem lenne. Nagyon is komoly dolgok ezek. Miskolc rozsdába fulladt sorsára gondolok. Nyilas Misi városa most újabb pakkot kapott. A CATL után a BMW-től ismét. Kósáék bontogathatják. Hűha. Mekkora öröm lesz a városban és a környéken, ahol már mindent futballpályányi mértékegységben mérnek!
Hírek
Óriási a baj a hazai vasúti áruszállításban, képtelenség a mai kapacitások mellett több árut kötött pályán továbbítani. A helyzet a következő évben tovább romolhat. Vajon hogyan jön az e-autókhoz, és az akkumulátorokhoz az alapanyag? Vajon az itthon gyártott autók hogyan jutnak el a piacokra?
Hírek
A konnektorról is tölthető hibridek jóval több szén-dioxidot bocsátanak ki, mint amennyit a gyártók hivatalos méréseikben állítanak, derült ki kutatók által a való életben elvégzett tesztek során.
Hírek
A Népszava megkérdezte a fideszes debreceni városházát, figyelembe veszik-e a közvélemény-kutatás eredményét, s miként reagálnak a Civil Fórum Debrecen Egyesület kérésére, de választ eddig nem kaptunk.
Hírek
A XXI. századi Magyarország egyik legnagyobb volumenű szocialista iparosítási kísérlete zajlik Debrecenben. Inndokként a leggyakoribb kormányzati érv a munkahelyteremtés és a város regionális szerepének erősítése. Arról kevesebb szó esik, hogy a gyárépítéseknek, pl. az azokhoz használt betontömegnek milyen hatásuk lesz a környezetre. Pl. hőszigethatás.
Hírek
Egyre több jel árulkodik arról, hogy Debrecenben épülhet meg a globális akkumulátorpiac legnagyobb szereplőjének, a kínai CATL-nek a legújabb európai gyártóbázisa. Erősödik a kínai gyarmatosítás: Bp.-Belgrád vasút, Fudan Egyetem…
Hírek
Úgy tűnik, Debrecen fideszes vezetése a beszállítók nyomására dönthetett arról, hogy a kiváló minőségű termőföldeken növeli a BMW-gyárhoz kapcsolódó ipari park területét. Debrecen mellett a földek önkormányzati megvásárlása még 2020 utolsó negyedévében is zajlott. A műholdfotók alapján tavaly mezőgazdasági művelés folyt a BMW-beszállítóknak szánt 100 hektáros területen.
Hírek
Az autóipar egy technológiai váltás, a világgazdaság pedig egy válság küszöbén áll. Az Orbán-kormány a német autógyárak összeszerelő üzemévé változtatta a magyar gazdaságot, ami bármikor bedőlhet.
Hírek
Majdnem 10 éven át összejátszott a BMW, a Daimler és a Volkswagen, hogy korlátozzák a versenyt.
Hírek
Három éve robbant ki Amerikában a dízelbotrány. Magyarországon mintegy 193 ezer új Euro 5 és Euro 6 osztályú dízelautó vásárlóját verték át a gyártók. Ezek azok az autók, amelyek használat közben a nitrogénoxidoknak az előírtnál legalább a kétszeresét engedik a levegőbe. Magyarország nem tanul.