Klímaváltozás gyarmatosítás alamizsnával és üres pózokkal

2022. január 3.

Hírek

Sajátos leírását adta az elmúlt 500 év történetének az ENSZ novemberi (COP26) klímavédelmi konferenciája kapcsán egy baloldali sajtóorgánum publicistája, aki arra a következtetésre jut, hogy a klímaváltozás okozta globális válság újabb formája annak, hogy a gazdag országok elnyomják a szegényeket.

15 milliárdos hitelből zöldül a Volánbusz

2020. január 27.

Hírek

Az Európai Beruházási Bank (EIB) alelnöke, Liljana Pavlova és Dávid Ilona, a legnagyobb magyar buszflottakezelő vállalatnak számító Volán Buszpark Kft. vezérigazgatója január 24-én 47 millió euró (csaknem 15,8 milliárd Ft) összegű hitelmegállapodást írtak alá. 

Vajon Orbán pénzügyi karanténba zárja a budapesti győzteseket?

2019. október 20.

Hírek

Tisztább levegő és közélet, rászorulók támogatása, stadionstop, közösségi részvétel – erre készül a főváros új vezetése. Karácsony Gergelynek tervei bőven vannak, a pénzügyi mozgástér viszont szűk, és azt sem tudni, hogy a kormány mennyire akar bosszút állni a fővároson a múlt vasárnapi ellenzéki győzelmekért.

Egyre nagyobb bukta nekünk Paks2

2019. január 26.

Hírek

Módosítaná a kormány a paksi hitelmegállapodást. Ha ez nem sikerül, az államnak kell a zsebébe nyúlnia, és kifizetnie az előkészítés csúszásából adódó milliárdokat. A határidők tartása nem az atomerőmű-építők erőssége.

Együtt építenék fel az atomerőművet

2018. március 5.

Hírek

Plakáttal szúrt oda az Orbán-kormánynak Jávor Benedek. Az Orbán-kormány paradox módon azzal az érveléssel támasztja alá a paksi bővítés szükségességét, hogy az a „nemzeti szuverenitás újabb építőkockájaként” növeli Magyarország energiafüggetlenségét. Ez hazugság, az orosz propaganda része.

Az értelmetlen orbáni vasútmutyi

2017. december 16.

Hírek

Újabb, eddig még nem igazán ismert tényadat látott napvilágot, mellyel csak gyarapodott azon tényezők sora, miszerint erősen vitatható a Budapest-Belgrád vasútvonal felújításának szükségessége.

Orbán szerint nem fontos, hogy 130 év alatt térülhet meg a kínai hiteles vasút

2017. december 2.

Hírek

Nem fontos a megtérülés a miniszterelnöknek a 750 milliárd forintnyi kínai hitelből épülő Belgrád–Budapest-vasútvonalnál, pedig annak költségét és a kölcsön kamatait is a magyar államkassza állja majd. A Hír TV által megkérdezett szakemberek szerint egyértelműen presztízsberuházásról van szó, amelyik legfeljebb az építés idején növeli a GDP-t, később csak veszteséget termel.