Változtatási tilalmat rendelt el a kerület a Római-parton

2016. október 15.

Hírek

Változtatási tilalmat rendelt el az óbudai képviselő-testület a Római-parton mai ülésén. Az Együtt kommunikációs trükknek nevezte a lépést, szerintük Tarlós István és Bús Balázs mindenkit hülyének néznek. Itt is Garancsi István jár jól.

Tarlós és a mobilgát látványterve

2016. szeptember 5.

Hírek

A ligetvédőket is jobban megérti Tarlós István főpolgármester, mint az árvízvédelmi beruházás, azaz a római-parti mobilgát ellenzőit. A tervezést felgyorsítanák és közvélemény-kutatást végeztetnek a környéken élők között.

A gazdagok játszótere – a Római-part likvidálása

2016. július 31.

Hírek

A mobilgát-beruházás a végére fölemészthet akár 20 milliárd forintot, tönkretesz egy kivételes ökoszisztémát, viszont megnöveli néhány befolyásos vállalkozó ingatlanjának az értékét. E tényeket Tarlós István arroganciája sem leplezheti már.

Necces a rómaira tervezett mobilgát

2016. július 13.

Hírek

Miközben Tarlós István főpolgármester a Római-part esetleges árvízvédelmi problémáinak felelősségét a zöldekre hárítja, kérdéses, hogy az 1000 tonnás mobilgátat kik, és milyen gyorsan állítanák fel. Esetleg a városligeti focikopaszokat átvezényli a hatalom?

Elveszett a Római-part?

2016. június 13.

Hírek

Most kell erősnek, elszántnak, csökönyösnek és nem lustának lennie minden egyes budapesti és nem budapesti polgárnak, aki meg akarja védeni a Római-partot. Helyzet van! Nem új keletű történet, hogy a Fidesz és az MSZP közösen szavaz stratégiai helyzetekben.

Nem csak a Duna, hanem a gát ára is magasodik a Római-parton

2016. június 11.

Hírek

Még tovább nőhet a Római-partra tervezett mobil gát felépítésének költsége. A kezdetben 2,5 milliárdosra becsült, legutóbb 12,5 milliárdosra taksált építkezés költsége végül elérheti akár a 20 milliárdot is – értesült a Népszabadság. Adót vetne ki a hullámtérben élőkre Tarlós István főpolgármester, hogy összejöjjön a pénz.

Tarlós tudott a metró sumákról

2016. június 4.

Hírek

Tarlós mélyen hallgatott, de most kiderül, mit akartak az oroszok. Az orosz gyártó már öt éve azt ajánlotta, hogy felújítás helyett újakra cseréli a metrószerelvényeket. Hogy most ez történt, azt a járműazonosítók cseréje is valószínűsíti.

A választásokig tuti nem lesz dugódíj Budapesten

2016. május 23.

Hírek

A 2018-as országgyűlési választások előtt szinte biztosan nem vezetik be Budapesten a dugódíjat, tudta meg az Origo. A kormánypártok attól tartanak, hogy nagyon súlyos politikai károkat okozna nekik a dugódíj bevezetése, így az akár 20 milliárdos büntetést is hajlandók kifizetni – persze közpénzből “fényezve” a FIDESZt.

Lejtmenetben a 3-as metró

2016. április 19.

Hírek

Egy fővárosi belső ütemterv szerint az idén már nem kezdődhet el az M3-as metró alagútjának felújítása, ezért Tarlós István ígéretével szemben a következő önkormányzati választás, azaz 2019 ősze előtt szinte biztosan nem tudják átadni a metróvonalat – tudta meg a Népszabadság. Csúszásban van a szerelvények felújítása is.