Hírek
A fővárosi közlekedési intézményrendszer továbbfejlesztésére tesz javaslatot a városvezetés, a koncepcióról jövő szerdán tárgyalhat a Fővárosi Közgyűlés.
Hírek
A fővárosi közlekedési intézményrendszer továbbfejlesztésére tesz javaslatot a városvezetés, a koncepcióról jövő szerdán tárgyalhat a Fővárosi Közgyűlés.
Hírek
Változtatási tilalmat rendelt el az óbudai képviselő-testület a Római-parton mai ülésén. Az Együtt kommunikációs trükknek nevezte a lépést, szerintük Tarlós István és Bús Balázs mindenkit hülyének néznek. Itt is Garancsi István jár jól.
Hírek
A ligetvédőket is jobban megérti Tarlós István főpolgármester, mint az árvízvédelmi beruházás, azaz a római-parti mobilgát ellenzőit. A tervezést felgyorsítanák és közvélemény-kutatást végeztetnek a környéken élők között.
Hírek
A mobilgát-beruházás a végére fölemészthet akár 20 milliárd forintot, tönkretesz egy kivételes ökoszisztémát, viszont megnöveli néhány befolyásos vállalkozó ingatlanjának az értékét. E tényeket Tarlós István arroganciája sem leplezheti már.
Hírek
Miközben Tarlós István főpolgármester a Római-part esetleges árvízvédelmi problémáinak felelősségét a zöldekre hárítja, kérdéses, hogy az 1000 tonnás mobilgátat kik, és milyen gyorsan állítanák fel. Esetleg a városligeti focikopaszokat átvezényli a hatalom?
Hírek
Most kell erősnek, elszántnak, csökönyösnek és nem lustának lennie minden egyes budapesti és nem budapesti polgárnak, aki meg akarja védeni a Római-partot. Helyzet van! Nem új keletű történet, hogy a Fidesz és az MSZP közösen szavaz stratégiai helyzetekben.
Hírek
Még tovább nőhet a Római-partra tervezett mobil gát felépítésének költsége. A kezdetben 2,5 milliárdosra becsült, legutóbb 12,5 milliárdosra taksált építkezés költsége végül elérheti akár a 20 milliárdot is – értesült a Népszabadság. Adót vetne ki a hullámtérben élőkre Tarlós István főpolgármester, hogy összejöjjön a pénz.
Hírek
Tarlós mélyen hallgatott, de most kiderül, mit akartak az oroszok. Az orosz gyártó már öt éve azt ajánlotta, hogy felújítás helyett újakra cseréli a metrószerelvényeket. Hogy most ez történt, azt a járműazonosítók cseréje is valószínűsíti.
Hírek
A 2018-as országgyűlési választások előtt szinte biztosan nem vezetik be Budapesten a dugódíjat, tudta meg az Origo. A kormánypártok attól tartanak, hogy nagyon súlyos politikai károkat okozna nekik a dugódíj bevezetése, így az akár 20 milliárdos büntetést is hajlandók kifizetni – persze közpénzből “fényezve” a FIDESZt.
Hírek
Egy fővárosi belső ütemterv szerint az idén már nem kezdődhet el az M3-as metró alagútjának felújítása, ezért Tarlós István ígéretével szemben a következő önkormányzati választás, azaz 2019 ősze előtt szinte biztosan nem tudják átadni a metróvonalat – tudta meg a Népszabadság. Csúszásban van a szerelvények felújítása is.
Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.
Weboldalunk sütiket használhat a honlap optimizálásának céljából. A Sütik fontosak a weboldal megfelelő működéséhez, valamint a sütiket a felhasználói élmény fokozásának érdekében is használunk. Segítségükkel statisztikai adatokat gyűjtünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődőnk preferenciáinak megfelelően fejlesztjük tovább weboldalunkkat.
Alapvető it biztonságtechnológiai szempontok alapján a tűzfalunk által elhelyezett sütik nem tilthatóak le, hiszen ez az oldal biztonsági kockázatát növelné.
A szükséges sütik nélkül az oldal felhasználása, az alapvető funkciók működése nem teljesülhet maradéktalanul! Kérjük az optimális felhasználás érdekében járuljon hozzá használatukhoz az alábbi gomb segítségével.