Hírek
Míg Európa egészét tekintve visszaestek a gázolajos motorral szerelt újautó-eladások, addig nálunk nőttek azok.
Hírek
Míg Európa egészét tekintve visszaestek a gázolajos motorral szerelt újautó-eladások, addig nálunk nőttek azok.
Hírek
0,8 százalék az elektromos és hibrid autók aránya összesen Európában, de így is hatalmas volt a növekedés 2013 és 2017 között, amikor a statisztika elkészült. Magyarország hátulról a negyedik lett a vizsgált 24 országból.
Hírek
A következő 6 évben duplázódhat azoknak a száma, akik saját autóikat feladva a közösségi autózás kényelmét választják. Világszerte már így is 22 millióan használják az autómegosztó szolgáltatásokat.
Hírek
Csökkent a dízelmotoros autók részaránya, nőtt a benzines és elektromos autóké az Európai Unióban a 2018 negyedik negyedévi és teljes éves forgalomba helyezésekben az európai járműipar szakmai képviseleti szervezete, az ACEA friss jelentése alapján.
Hírek
Kb. 500 milliárd forintos kárköltsége van évente a magyarországi utakon futó járművek okozta légszennyezésnek, mely kétharmada a dízelektől ered; a kapcsolódó költségek több mint 90 %-a egészségügyi jellegű. Egy minap publikált jelentés szerint a vizsgált országok között Magyarországon fut arányaiban a legtöbb, az európai kibocsátási normáknak nem megfelelő dízel személyautó.
Hírek
A gépjárműimportőrök 18 %-os piaci növekedésre számítanak 2019-ben, előrejelzésük szerint összesen csaknem 205 ezer új járművet helyeznek majd idén forgalomba – mondta Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke. Az idei eladási becslés 2000 tisztán elektromos, és 1000 plug in hibrid – igaz ez még mindig elenyésző mennyiség.
Hírek
Emelkedett az elmúlt években Németországban a személygépkocsik abszolút szén-dioxid-kibocsátása a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis tegnap közzétett kimutatása szerint. A Destatis adatai szerint a Németországban forgalomban lévő személygépkocsik 115 millió tonna szén-dioxidot bocsátottak ki 2017-ben, hat százalékkal többet mint 2010-ben.
Hírek
Fontos per ért véget a németországi Lipcsében. A Szövetségi Közigazgatási Bíróság arról döntött, hogy a helyi önkormányzatok kitilthatják a városközpontokból az Euro 6-osnál alacsonyabb környezetvédelmi besorolású dízelmotorral szerelt járműveket. Tarlós szerint Budapest is tervezi a dízelek kitiltását – de hogy mikor?…
Hírek
Olyan autókat importálunk, amelyekhez nyugaton már nem akarnak hozzányúlni. A hazai személygépkocsik átlagéletkora 14,5 év, a dízelüzeműek aránya 28 százalék. Mi öli meg a kettős tömegű lendkereket?
Hírek
Amikor a szabályozó rossz dologra lő, a piaci folyamatok jellemzően torzulnak. A károsanyag-kibocsátás sokáig a szén-dioxid kibocsátással volt egyenlő a fejekben, ezért került a tényleg kisebb CO2 kibocsátású dízel előnybe a benzines meghajtással szemben – a már a 90-es években is környezetbarát – Európában. A mostani, hirtelen dízel-ellenesség hasonló torzulásokat okozhat hosszabb távon.
Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.
Weboldalunk sütiket használhat a honlap optimizálásának céljából. A Sütik fontosak a weboldal megfelelő működéséhez, valamint a sütiket a felhasználói élmény fokozásának érdekében is használunk. Segítségükkel statisztikai adatokat gyűjtünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődőnk preferenciáinak megfelelően fejlesztjük tovább weboldalunkkat.
Alapvető it biztonságtechnológiai szempontok alapján a tűzfalunk által elhelyezett sütik nem tilthatóak le, hiszen ez az oldal biztonsági kockázatát növelné.
A szükséges sütik nélkül az oldal felhasználása, az alapvető funkciók működése nem teljesülhet maradéktalanul! Kérjük az optimális felhasználás érdekében járuljon hozzá használatukhoz az alábbi gomb segítségével.