A földgázüzemű autó környezetkímélőbb mint az elektromos

2019. augusztus 28.

Hírek

A különböző járművek környezetvédelmi “lábnyomának” tényleges megítéléséhez az egyes járművek előállításához szükséges, valamint a teljes élettartam folyamán felhasznált, illetve a roncsok újrahasznosításához szükséges összes energiát figyelembe kell venni – szögezi le a német autóklub (ADAC) tanulmánya.

Fizetőssé válik az e-töltés

2019. július 2.

Hírek

Az 50 kW-os egyenáramú (DC) villámtöltőkön és a 43 kW-os AC-villámtöltőkön a jelenlegi tesztidőszakban a díjazás percenként 50 forint. A végleges ár a teszt eredményétől is függ.

Jó hír a német e-autó vásárlóknak

2019. június 5.

Hírek

A német kormány meghosszabbítja az elektromos meghajtású autók vásárlását ösztönző programját, amellyel akár 4000 euró (1,3 millió forint) támogatást lehet szerezni új elektromos autó vételéhez – jelentették be Berlinben.

Részletek a zöld rendszámos autókról – sokuk szennyezőbb a hagyományosnál

2019. május 20.

Hírek

Több tíz, akár százmilliós luxusterepjárók zöld rendszámmal. A hibrid autók nagy környezetszennyező dízel vagy benzines motorokkal, de egy jelképes kis plusz villanyhajtással mindenfajta kedvezményt ér az újgazdag tulajdonosnak. Joggal dühítő ez az álszent autóipari “zöldrefestő” trükk. A G7 részletes listája az összes hazai zöld rendszámos típusról.

100-ból még 1 sem elektromos Európában

2019. május 13.

Hírek

0,8 százalék az elektromos és hibrid autók aránya összesen Európában, de így is hatalmas volt a növekedés 2013 és 2017 között, amikor a statisztika elkészült. Magyarország hátulról a negyedik lett a vizsgált 24 országból.

A dízelek rovására nő az e-autók aránya

2019. február 10.

Hírek

Csökkent a dízelmotoros autók részaránya, nőtt a benzines és elektromos autóké az Európai Unióban a 2018 negyedik negyedévi és teljes éves forgalomba helyezésekben az európai járműipar szakmai képviseleti szervezete, az ACEA friss jelentése alapján.

A hideg brutális energiavámpír az e-autónak

2019. február 7.

Hírek

Hány kilométert tud megtenni egy tisztán elektromos autó egy teletöltéssel? Vásárláskor ez az egyik legfontosabb kérdés. A válasz sok szempontból nem egyszerű, mert a gyártók általában csak az ideális körülmények közötti maximális hatótávot adják meg, ami papír szerint manapság már elérheti a 300-450 kilométert is. Csak nem télen – és hőségben.