Hírek
Reklám-fogyasztás-hulladék. Ez a zöld körökben már jelmondattá vált hármasság a HuMuSz egyik fő üzenete. A reklámok fogyasztást generálnak, ami még több hulladékhoz vezet. Idén sajnos több évnyi megtorpanás után ismét nőtt a hazai reklámfogyasztás.
Hírek
Többfajta trükköt is bevetnek a szupermarketek azért, hogy minél több időt eltöltsünk náluk és minél több pénzt hagyjunk a pénztáraknál. A fogyasztóknak fontos mindezen stratégiák és potenciális hatásuk megértése, mivel így felelősebben tudnak dönteni a vásárláskor.
Hírek
Háztartásaink felelnek az összes környezetszennyezés negyedéért. Ezért is fontos, hogy a fogyasztók elegendő információval rendelkezzenek arról, hogy saját otthonukban mit tehetnek ennek megelőzésére. Környezettudatos magatartás dupla haszonnal jár: jót tesznek a környezettel, és saját rezsijüket is csökkenthetik vele.
Hírek
A kibővített valóság eszközét alkalmazva, üres városi telkeken hoztak létre élelmiszerüzleteket Kínában. A bevásárláshoz csak egy okostelefon szükséges.