Ismét nőtt a reklámfogyasztásunk

2014. március 30.

Hírek

Reklám-fogyasztás-hulladék. Ez a zöld körökben már jelmondattá vált hármasság a HuMuSz egyik fő üzenete. A reklámok fogyasztást generálnak, ami még több hulladékhoz vezet. Idén sajnos több évnyi megtorpanás után ismét nőtt a hazai reklámfogyasztás.

Nagy vásárlói bepalizás

2013. november 13.

Hírek

Többfajta trükköt is bevetnek a szupermarketek azért, hogy minél több időt eltöltsünk náluk és minél több pénzt hagyjunk a pénztáraknál. A fogyasztóknak fontos mindezen stratégiák és potenciális hatásuk megértése, mivel így felelősebben tudnak dönteni a vásárláskor.

Rezsicsökkentés környezettudatos módszerekkel

2013. április 24.

Hírek

Háztartásaink felelnek az összes környezetszennyezés negyedéért. Ezért is fontos, hogy a fogyasztók elegendő információval rendelkezzenek arról, hogy saját otthonukban mit tehetnek ennek megelőzésére. Környezettudatos magatartás dupla haszonnal jár: jót tesznek a környezettel, és saját rezsijüket is csökkenthetik vele.

Valóvirtuál fogyasztásnövelési őrület

2013. április 9.

Hírek

A kibővített valóság eszközét alkalmazva, üres városi telkeken hoztak létre élelmiszerüzleteket Kínában. A bevásárláshoz csak egy okostelefon szükséges.