Hírek
A Kőbánya-Kispestet Újpesttel összekötő metróvonalon marad a retró hangulat, csak kissé modern köntösbe öltözik. A metrókocsikban légkondicionáló helyett! 6 db. tetőventilátor biztosítja majd a szellőzést.
Hírek
A Kőbánya-Kispestet Újpesttel összekötő metróvonalon marad a retró hangulat, csak kissé modern köntösbe öltözik. A metrókocsikban légkondicionáló helyett! 6 db. tetőventilátor biztosítja majd a szellőzést.
Hírek
A cink.hu szerint Párizsban olcsóbbak az új metrókocsik, mint nálunk a régiek felújítása. Nem érteni, miért, és egyelőre nincs erősebb elmélet annál, mint hogy beígérték a felújítást az oroszoknak.
Hírek
Újrahasznosítás helyett a kiszuperált metrókocsikat a tengerbe lökik Amerikában, hogy mesterséges zátonyokat alakítsanak ki belőlük. Már 2500 fölött tartanak.
Hírek
Több száz csuklós busznak kellene egymástól kőhajításnyira araszolnia Kispesttől Újpestig, hogy a főpolgármester által kilátásba helyezett leállítás esetén pótolni tudják a 3-as metrót. Ennél életszerűbb verzió a halaszthatatlan felújítás megkezdése, ám a zsíros koncon egyelőre marakodik a kormány és a főváros. A hvg.hu összeszedte az érdekeket és a szándékokat.
Hírek
A 3-as metró felújításának előkészítése és lebonyolítása legkevesebb 6-7 évet visz el. Ha most nekiállnak, már az is késő A fővárosi közlekedési beruházások leállítását az Európai Unió információink szerint nem fogja jóváhagyni. A Lázár-Tarlós csörte mégis komoly károkat okoz. A 3-as metró felújítását minél hamarabb el kellene kezdeni, annak elmaradása Budapestet is megbéníthatja.
Hírek
Oroszok újítják fel a metrószerelvényeinket 90 Mrd Ft-ért, metrókocsinként 409 millió forintba kerülne a felújítás, de újat lehetne venni 450 millióért, amelyeket 40 évig lehetne használni. A régit felújítva még kb. 20 évig.
Hírek
Senki nem tudja, mikor kell leállítani az M3-as szerelvényeit. A tízmilliárd eurós atomüzlethez kapcsolódva révbe érhet az M3-as metró felújítása. A Népszabadság kormányközeli forrásokból úgy értesült, hogy a fővárosi észak–déli metróvonal járműparkjának cseréje a magyar–orosz „torta” egyik szelete lehet.
Hírek
Nem a bontóban, hanem az Atlanti-óceán mélyén végzi az öreg New York-i metrókocsik egy része. Csaknem negyven év használat után azért hajítják vízbe a vagonokat, hogy ott egyfajta mesterséges zátonyként otthont adjanak az óceánlakóknak.
Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.
Weboldalunk sütiket használhat a honlap optimizálásának céljából. A Sütik fontosak a weboldal megfelelő működéséhez, valamint a sütiket a felhasználói élmény fokozásának érdekében is használunk. Segítségükkel statisztikai adatokat gyűjtünk az oldal optimális működéséhez, és az érdeklődőnk preferenciáinak megfelelően fejlesztjük tovább weboldalunkkat.
Alapvető it biztonságtechnológiai szempontok alapján a tűzfalunk által elhelyezett sütik nem tilthatóak le, hiszen ez az oldal biztonsági kockázatát növelné.
A szükséges sütik nélkül az oldal felhasználása, az alapvető funkciók működése nem teljesülhet maradéktalanul! Kérjük az optimális felhasználás érdekében járuljon hozzá használatukhoz az alábbi gomb segítségével.