Visszahozzák az e-autók állami támogatását a németek

2024. szeptember 7.

Hírek

A német kormánykoalíció újra adókedvezményeket vezetne be az elektromos autók vásárlására. A Reuters szerint a javaslat alapján legfeljebb 40 százalékos adókedvezmény járna az új elektromos autók vásárlására a cégeknek 95 ezer eurós értékhatárig.

Magyarország lesz Európa Detroitja

2019. december 13.

Hírek

Az autóipar egy technológiai váltás, a világgazdaság pedig egy válság küszöbén áll. Az Orbán-kormány a német autógyárak összeszerelő üzemévé változtatta a magyar gazdaságot, ami bármikor bedőlhet.

Ünnepeljük-e, hogy az új Volkswagen kocsiknak már 4 ezreléke villanyautó?

2019. november 28.

Hírek

Sajtófigyelőnkben olvasható a VW lelkes hírdása, hogy átadták a százezredik e-Golfot, amely eleddig a nagy autógyártó egyetlen villanyautója. Ezt a 100 ezret 2014 óta adtak el, tavaly pedig 25 ezret. Ezzel nemcsak a Tesla hagyta le őket kb. tízszeresen, de a kínai villanyautó gyártók között sem kerülnének be az első tíz közé.

Olcsóbb az e-Golf a benzinesnél

2019. október 7.

Hírek

Nagy árengedményekkel válnak meg VW e-Golf készleteiktől a német autókereskedők a Volkswagen új elektromos modelljének bemutatása előtt az Essen-Duisburg Egyetem járműipari kutatóintézetének piaci felmérése szerint.

VW csúcsvezetők ellen emelt vádat a német ügyészség

2019. szeptember 24.

Hírek

Piaci manipuláció miatt vádat emelt ma a németországi Braunschweig ügyészsége a Volkswagen (VW) vezérigazgatója és felügyelőbizottsági elnöke, valamint egy korábbi vezérigazgatója ellen a járműgyártó csoport dízelbotrányával összefüggésben. Több százmillió eurós bírságot szabtak ki a Daimlerre

Olcsó e-autókkal nyomul a VW

2018. november 9.

Hírek

3 németországi üzemét állítja át elektromos autók gyártására a VW a munkahelyek megőrzése érdekében, és húszezer eurónál (6,4 millió forint) olcsóbb autókkal készül betörni az e- autók piacára – értesült a Reuters hírügynökség.

Hegyekben állnak az eladatlan VW-k

2018. augusztus 6.

Hírek

Felfüggesztette a német Volkswagen csoport (VW) az elektromos és a hibrid meghajtású, valamint a gázüzemű autók értékesítését, mert a vártnál nehezebb a felkészülés az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékek megállapítására szolgáló új nemzetközi szabványra (WLTP) – írta a Welt am Sonntag.