Hirdetés
Macskaárvaház Alapítvány sajtóközlemény

A Mastergood nevű cég eddigi ténykedése során állatok százmilliót kínozta nagyüzemi állattartó telepeken, és gyilkolta meg kegyetlenül vágóhídjain csak azért, hogy a tulajdonosok extra profitot realizálhassanak.

A Mastergood az egyik olyan cég Magyarországon, amelynek akkor nő a profitja, ha egységnyi idő alatt minél több állatot tudnak meggyilkolni – és testüket eladni. Ez a cég most – becslések szerint – sokszázmilliós reklámkampányban hazudja többek között azt, hogy “a farmjainkon a csirkéink úgy élnek, mint egy Spa-ban” és kelti óriásplakátokon azt a látszatot, mintha ezeket az állatokat nem milliószámra meggyilkolná a vágóhidjain, hanem náluk valami kellemes jó dolog történne velük.

A Mastergood ezzel nem csak életükben megkínozza, de még halálukban is meggyalázza a csirkéket, ezeket a rendkívül kedves, értelmes, ragaszkodó szerethető állatokat.
Isaak Bashevis Singer, Nobel Díjas lengyel író mondta azt, hogy “a haláltáborokban ugyanazt tették a nácik a zsidókkal, mint amit az emberek tesznek a vágóhidakon az állatokkal” és azt is kijelentette: nem a saját, hanem a csirkék egészsége érdekében nem eszik csirkét – és semmi más állati eredetű terméket sem.

A Macskaárvaház Alapítvány és a Szurkolók az állatokért mozgalom azt javasolja minden jóérzésű állatvédő civilszervezetnek, hogy együtt fellépve követeljük a reklámtörvény módosítását: ne lehessen állatok megölésével, kihasználásával és/vagy megkínzásával előállított termékeket boldog állatok illusztrációival reklámozni. Mert ez nem csak a fogyasztók átverése, de a minimális könyörületesség, végtisztesség erkölcstelen, embertelen megtagadása azoknak az állatoknak a milliárdjaitól, akik szörnyű kínok között leélt életüket, vágóhidakon meggyilkolva végzik.

Macskaárvaház Alapítvány Szurkolók az állatokért mozgalom közleménye

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás