Hirdetés
(X)

Forradalmi innovációjára, a GENERON napelemes tetőcserépre fókuszáló, új divíziót hozott létre a Terrán Tetőcserép Gyártó, melynek élére Jankó Árpád került. Az elektronikai iparban három kontinensen tapasztalatokat szerzett szakember komoly potenciált lát az unikális termékben, céljai között szerepel a nemzetközi terjeszkedés is. 

Új divíziót nyitott a Terrán, így a napelemes tetőcserépre, a GENERON-ra még nagyobb hangsúlyt helyez a vállalat. Az üzletág élére Jankó Árpádot nevezték ki, aki villamosmérnökként, a Siemensnél kezdte pályafutását, majd a japán Furukawa kötelékében és skandináv nagyvállalatoknál is dolgozott hosszabb ideig. Széles körű tapasztalattal rendelkezik termék- és gyártástechnológiai, valamint üzletfejlesztési területen, a Terránhoz a finn elektronikai iparból érkezett.

A Generon egy olyan innovatív napelemes tetőcserép, amely esetében a napelemes modulokat úgy integrálják a cserepekre, hogy azok felhelyezése és megjelenése szinte megegyezik a hagyományos tetőcserepekével. A vásárlók a hatalmas napelemtáblák helyett rendkívül esztétikus, ám hatékony alternatív megoldást találhatnak arra, hogy házuk minél nagyobb százalékban megújuló napenergiát használjon, ezzel csökkentve otthonunk ökológiai lábnyomát.

Jankó Árpád a Terrán Generon divizió vezetője

„A Terrán Generon rendkívül előremutató, olyan potenciált látok benne, ami a saját piacán forradalmi változást fog hozni. A napelemes tetőcserép egy következő szintre emeli a környezettudatosságot és nem feledkezik meg az esztétikumról sem. Ezt a kombinációt az építészek és a fogyasztók egyaránt üdvözlik. A technológiai innováció, a szépre való igény és a felelős fogyasztói magatartás ötvöződik a termékben” – fogalmazott a részleg vezetője.

A szakember Európában, Ázsiában és Amerikában szerzett tapasztalatait nagy erőkkel forgatja most a magyar családi tulajdonban lévő Terrán új divíziójának felépítésébe: „A feladatom a Generon további termékfejlesztése, és az ezt lehetővé tevő szervezet létrehozása, a gyártástól a minőségbiztosításon át az értékesítésig” – tette hozzá az új igazgató. „Rövid távon az alapcsapatot állítjuk össze, valamint korszerűsítjük a gyártást, hogy a hatékony működéssel egyre versenyképesebb terméket tudjunk kínálni a piacon. Nem titkolt célunk ugyanis, hogy a Generon egy szélesebb réteg számára is elérhetővé váljon.”

A Terrán mára Magyarország mellett 8 országban van jelen. Jankó Árpád további feladata lesz a Generon terméken keresztül a nemzetközi terjeszkedés elősegítése is, elsősorban Nyugat-Európára fókuszálva. A termék és a technológia exportálásában is látja a lehetőséget, nem alaptalanul. Az úttörő fejlesztés tavaly a szlovákiai és hazai építőipari kiállításon, a Construmán is elnyerte a nagydíjat, ezenkívül az E.ON Energy Globe Awardon szintén elismeréssel tüntették ki, a GENERON kategóriagyőzelemmel zárta a versenyt.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás