Hírek
A német újraegyesítés óta nem volt olyan magas a németországi személygépkocsi-flotta átlagéletkora mint mostanság, ezért nagy gazdaságösztönző és környezetvédelmi lehetőség rejlik a modern belsőégésű motoros új autók értékesítésének az ösztönzésében a duisburgi egyetem autópari kutatóintézete szerint.
Hírek
Kongóban részben gyerekmunka segítségével hozzák felszínre az akkumulátorok gyártásához szükséges, nagyon ritka kobaltot. Vér tapadhat az elektromos autók gyártásához – pedig a kobalt-faló iparág még fel sem pörgött igazán.
Hírek
Az olcsóbb elektromos autók árának majdnem negyedét is hajlandó átvállalni a kormány. A taxiskora és a futárcégekre külön figyel a kabinet.
Hírek
A kormány zöld közlekedéssel kapcsolatos terveiről és az eddig elért eredményekről tartott ma sajtótájékoztatót Kaderják Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára.
Hírek
Áder János új státusz autója a zöld rendszámos Audi e-tron a német márka első teljesen elektromos személyautója, egy jókora SUV, ami némileg talán szokatlan elnöki járműnek.
Hírek
Hirtelen drágább lehet elektromos autóval járni, mint ha benzint tankolnánk. Akár tízszeresére megemelte árait az elektromos autók gyors töltőpiacának egyik meghatározó szereplője.
Hírek
Az autóipar egy technológiai váltás, a világgazdaság pedig egy válság küszöbén áll. Az Orbán-kormány a német autógyárak összeszerelő üzemévé változtatta a magyar gazdaságot, ami bármikor bedőlhet.
Hírek
Elképesztő ütemben csökken az akkumulátorok ára a világban, ha a trend folytatódik és valóra válnak az előrejelzések, az nagyban hozzájárulhat az elektromos autózás gyors elterjedéséhez.
Hírek
Az eddigi bejelentések alapján összesen mintegy 50 ezer embertől válhatnak meg az autóipari cégek Németországban. Eddig tehát nagyjából ennyi áldozata van az elektromos autókra való átállásnak. A német autóiparnak ugyanis komoly kihívást okoz, hogy úgy kell megoldania egy soha nem látott technológiai kihívást, hogy hátrányból indult, és a gazdasági klíma is egyre kedvezőtlenebb körülötte.
Hírek
Sajtófigyelőnkben olvasható a VW lelkes hírdása, hogy átadták a százezredik e-Golfot, amely eleddig a nagy autógyártó egyetlen villanyautója. Ezt a 100 ezret 2014 óta adtak el, tavaly pedig 25 ezret. Ezzel nemcsak a Tesla hagyta le őket kb. tízszeresen, de a kínai villanyautó gyártók között sem kerülnének be az első tíz közé.