Barion Pixel

Kié a rákosrendezői szemét?

Egy éve még 9 hónap kellett hozzá, hogy kiderüljön, mennyi pénz NEM elég és mire nem lehet találni vállalkozót. Valami történhetett szilveszterkor, hogy a MÁV-nak az új esztendőben már semmi köze nincs ehhez a szeméthez, bontási és veszélyes hulladékhoz – de az immáron veszélyt jelent a lakosságra. Garay Klára, Podmaniczky-díjas városvédő Rákosrendezőről szóló írása.

Nem jött be a lázári HÉV buhera

A nagy büszkén átadott, felújított HÉV szerelvénynek olyan a hangja, mintha szét akarna esni. Próbafutam után már vitték is vissza a kocsiszínbe, mert még van mit toldozni rajta.

Lerohad a MÁV, de kormányközeli cégeknek tízmilliárdokat pumpál

Fél éven belül két tízmilliárdos nagyságrendű szerződést is kötött a MÁV-csoport a takarítócégként induló, de ma már magát létesítményüzemeltetőként definiáló B+N Referencia Zrt-vel. Korántsem ez a társaság azonban az egyetlen olyan kormányközeli vállalat, amelynek milliárdokat fizet a vasútcég.

Zöld hét 2024/15 Egyre messzebb Párizstól. Irreális álom a magyar olimpia

Beton és Balaton – ezer sebből vérző Balatoni Vízparti Terv. Luxuslakóparkok és a felmelegedő tó. Mennyire fürdővíz a Duna? Milyen áron fenntartható egy olimpia? Mit tanulhatna Párizstól Budapest? Irreális álom a magyar olimpia. Óriási bajban Orbán túltolt akkuipara.Kiszáradó alföldi folyóink – sivatagosodó Debrecen. Győrffy Balázs, egy agresszív politikai gengszter távozik a közéletből. Az LMP a…

Lázár János szerint a lerohadó MÁV egyik oka a klímaváltozás.

A szemünk előtt jár haláltáncot a MÁV az elmúlt napokban, hetekben. A magyar vasút lerohadása, pontosabban módszeres szétrohasztása pedig mindannyiunknak fájni fog, azoknak is, akik soha nem ülnek vonatra, hanem autóval járnak. Vitézy Dávid szerint a budapesti fejpályaudvarok környékén tervezett fejlesztések leállításával Lázár János a valóságban nem a vidéknek kedvezett, hanem épp ellenkezőleg.

Hetente rohad le végleg egy mozdony a MÁV-nál

Lázár János közlekedési minisztériuma teljes kudarcot vallott a járműpark fejlesztésében. A MÁV már szinte rimánkodik, nehogy még többen válasszák a vonatot. Nincs pénz új kocsikra, heti szinten áll meg végleg egy mozdony vagy motorvonat, állította Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke.

Adatvédelmi áttekintés

Az üzemeltető adatvédelmi irányelveivel kapcsolatosan ezen az oldalon további tájékoztatást kaphat.