Hirdetés
(X)

Az interneten való jelenlét rendkívüli mértékben megnövelte a kereskedelmi lehetőségeket az addig csak offline működő üzletek számára. Sok esetben országhatárok sem állják útját az adásvétel lebonyolításának. Vásárolhatunk cipőt, játékot, műszaki cikkeket, építőanyagot és még számos más terméket anélkül, hogy kimozdulnánk otthonról. 

Azonban amekkora előnyt, épp akkora kihívást is jelent az online tér a webshopok számára. Ugyanis ahhoz, hogy elérjék a kitűzött forgalmat, ki kell emelkedniük a tömegből. A sikernek nincs biztos receptje, de az alábbi tanácsok segítenek a nagyobb vevőelérésben.

Monitorozz folyamatosan

Az első lépés a forgalom növeléséhez vezető úton, hogy tisztában légy a jelenlegi helyzettel. A keresőoldalak és a webhelyszolgáltatód is segíthetnek neked ebben. Ugyanis a látogatottságod statisztikáit nyomon tudod követni ezeken keresztül. 

Fontos, hogy tudd, honnan navigálnak az oldaladra a látogatóid, és mennyi időt töltenek nálad. Jelzi a webáruházad sikerét az is, hogy a kattintások hány százalékából realizálódik vásárlás. Meghatározhatod a célközönséged életkorát, érdeklődését, és a hirdetési felületeid eredményességét is. Ha ezekkel kapcsolatban tisztán látsz, könnyebben igazíthatod a fogyasztók igényeihez a kínálatod.

Tarts kapcsolatot a vevőiddel

Ugyancsak a vásárlások és így a bevételeid növekedését szolgálja, ha párbeszédet folytatsz a vásárlóiddal. Legyél elérhető számukra, így elnyered a bizalmukat, és nagyobb eséllyel térnek vissza az üzletedbe.

Bármikor előfordulhat, hogy probléma merül fel a rendelés feltévetele vagy a kézbesítés során, esetleg a termékkel van gond. Ha készen állsz, hogy orvosold a vevő által észlelt és jelzett komplikációt, nem gondol rád keserű szájízzel. Kérj visszajelzést, köszönd meg a vásárlást, és légy készséges. Meghálálják a vásárlóid, meglátod.

Légy jelen!

Az internet végtelen kiterjedése korlátlan lehetőségeket biztosít a megjelenésre a webshopok számára. Hol van már a régi bannerek világa, amikor egy-egy kis négyzetnyi volt az üzletek hirdetése? Ma már a közösségi média felületek, árösszehasonlító oldalak hemzsegnek az üzleti ajánlatoktól.

Épp ez a zsúfoltság az, amely megnehezíti a jelenlétet a világhálón, ezért ezt is meg kell tervezned. A Wsfind specifikus keresőfelülete lehetőséget ad arra, hogy valóban megtaláljanak a vevőid. Fontos ugyanis, hogy azok számára legyenek láthatóak a termékeid, akik valóban keresik őket.

Javítsd a hibákat!

A vevők visszajelzése nem csak azért fontos, hogy kapcsolatban maradhass velük. Ők azok, akik jelzik számodra, ha valami javításra szorul a webáruházad működésében. Természetes, hogy a negatív visszajelzések nem esnek jól. Azonban fel kell ismerni a kritikákban rejlő lehetőségeket. 

Azzal, hogy tudod, min kell változtatnod, újabb lépést tettél meg a siker felé vezető úton. Javítsd ki a felmerülő hibákat, értékelni fogják a vevőid.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás