A rovat kizárólagos támogatója

A „Fontos, hogy mindenki éljen az újrahasznosítással” attitűdállítással Magyarországon a lakosság alig több, mint 50%-a ért egyet, míg Szlovéniában ez az arány közel 90%-os.

A Millward Brown Hungary a Target Group Index adatbázisa alapján elkészítette Környezettudatosság című szektortanulmányát.
A tanulmány bepillantást enged a magyar 18-69 éves korú lakosság környezettudatossághoz kapcsolódó attitűdjeibe, a környezettudatos életmód egyes aspektusaiba, valamint egy 8 ország releváns attitűdjeit bemutató nemzetközi blokkal megteremti annak lehetőségét, hogy a hazai adatokat európai környezetben értékelhessük.

A tanulmány számos hasznos és érdekes megállapításainak egyike, hogy a hazai fogyasztók környezettudatos gondolkodásmódja elmarad a vizsgálatba bevont országok átlagától.

RÉSZLETEK:  Környezettudatosság szektortanulmány (825 KB word)
 

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás