A rovat kizárólagos támogatója
(X)

Ha Te is gondolkozol azon, hogy kiszervezed a vállalkozásod marketingjét, de nem tudsz dűlőre jutni a témában, akkor érdemes néhány dolgot figyelembe venned! 

Kiszervezni a marketinget vagy sem? 

Akinek vállalkozása van, az nagyon jól tudja, hogy a marketing elengedhetetlen a mai világban. Sokan viszont hezitálnak, legyen szó kezdő vagy már tapasztaltabb vállalkozóról, és az örök kérdés ott lebeg a lelki szemeik előtt: megéri-e kiszervezni a marketinget vagy sem? 

A legideálisabb eset, ha kezdő vállalkozóként is felismerjük, és van elég indulótőkénk ahhoz, hogy a kezdetektől fogva egy profi marketinges vegye szárnyai alá a vállalkozásunk márkájának kialakítását, fejlődését, és valódi eredményeket szállítson már viszonylag rövid idő alatt. 

Ha régebb óta vállalkozóként tevékenykedünk, akkor előfordulhat, hogy megégettük már magunkat a marketing terén, a kampányaink nem hozták a várt sikereket és az eredmények elmaradtak, pedig a termék vagy szolgáltatás igazán minőségi. Érdemes ilyenkor a delegáláson elgondolkodni, avagy a marketing kiszervezésén.

Van az a pont, amikor jól jön egy profi marketinges! 

Amikor egy vállalkozó, döntéshozó valóban elismeri a marketing jelentőségét, ezzel pedig a fejlődés mellett teszi le a voksát, a vállalkozás növekedését állítja a fókuszba, akkor egy profi marketinges segítsége szinte elengedhetetlen. 

Egy olyan folyamatosan mozgásban, változásban lévő világban, mint a marketing, több olyan eset is előfordulhat, amikor a kiszervezés mellett javasolt dönteni, és olyan szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező csapatot megbízni, mint az MP Marketing Ügynökség. A Google hirdetések, Facebook hirdetések egy ilyen szakemberekből álló gárda kezei alatt biztosan célravezetőek lesznek, nem csak az időt, pénzt, energiát emésztik fel. 

Érdemes marketing ügynökségre gondolni, ha a vállalkozás már jól működik, jövedelmező, de újabb szintre emelnéd, ezzel pedig a marketing feladatok meghaladnák a házon belüli megvalósítást, nem bíznád a véletlenre a fejlődést. 

Jól jön egy profi marketinges, ha a tőke megvan, de a marketing tudásod kevés, inkább szakemberre bíznád a munkát, persze tudva azt, hogy az együttműködés többször hónapok, esetleg fél év is, mire megtérül. 

Vegyél példát! 

Nem egyszer előfordul, hogy egy vállalkozáson belül jól működik a marketing, szépen jönnek az érdeklődők, vevők, ezáltal pedig az eredményekre sem lehet panasz. Azt azonban érzi a vállalkozó, hogy ez még nem minden, többet is ki lehetne hozni belőle, azonban szaktudás és naprakész marketing ismeretek nélkül ez nem megy. Többek között ilyen esetben a Facebook hirdetés és a Google hirdetés lehet a gond, amelyhez valóban érdemes egy erre specializálódott marketingest segítségül hívni. 

Induló vállalkozás esetében a legnagyobb kérdés, hogy mekkora tőkével rendelkezel, megengedheted-e magadnak, hogy néhány hónapig veszteséges legyen a marketinged?

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás