Hirdetés
(X)

Magyarország területét tekintve a kisebb országok közé tartozik. Persze azért hazánkon belül is vannak olyan távolságok, amelyek kapcsán kétszer is meggondolja az ember, hogy útnak indul-e. Ilyen a Pécs-Budapest távolság is, ami a legrövidebb úton is 200 kilométer környékén alakul. Ez még forgalommentes időben is több mint 2 órányi autóút.

Szerencsére ma már egy sor dolog elérhető más városokban, településeken is, nem csak Budapesten, és ez alól a kormányműjavítás sem kivétel. Akár Pécsről is könnyedén lehet kormánymű-felújítást igényelni.

Mi a teendő, ha elromlik a kormánymű?

Az első és legfontosabb, hogy semmi ok a pánikra. Aki sokat használja az autóját, annak egy idő után számolnia kell azzal, hogy nem minden alkatrésze örök életű, még a legmodernebb járműveknél sem. A kormánymű felújítása azonban sem időben, sem pénzben nem olyasvalami, amitől rettegni kellene.

A Szervokormány javítás csapata nagy tapasztalattal rendelkezik ezen a téren. Weboldalukon ingyenes visszahívást lehet kérni a vezetéknév, a keresztnév és a telefonszám megadásával. Ezenfelül a csak azt kell megadni, hogy kormánymű, szervószivattyú vagy kamion kormánymű-e az, ami javításra szorul.

Mi történik a hívás után?

A szakembereknek vázolni kell a problémát, a hibajelenséget. Rengeteg olyan tünet van, amire azonnal pontos árat tudnak mondani, például ha folyik a kormánymű.

Egy futár elmegy a meghibásodott kormányműért. Megmondják, hogy mennyi a pontos javítási díj, valamint azt, hogy mikorra készülnek el a munkával. Jellemzően egy nap alatt orvosolható a probléma. A javítást követően természetesen vissza is szállítják a felújított kormányművet, így a fent ecsetelt távolságok leküzdésével nem kell törődni, az a futár feladata.

A legjobb az egészben az, hogy csak a javításért kell fizetni. Amennyiben megtörténik a felújítás vagy értékesítés, akkor sem az odaszállításért, sem a visszaszállításért nem számolnak fel extra költségeket a szóban forgó cégnél.

A javítás folyamata

A javítást megelőzően szét kell szednie a szerelőknek a kormányművet, majd kiemelt tekintettel a mechanikusan igénybe vett alkatrészekre, alaposan meg kell tisztítani azokat. A csapágyfelületek, a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó részek rendkívül fontosak e tekintetben.

Ezt követően jön az átvizsgálás, és kicserélik a perselyt. Ezután jön a csapágyak, a tömítőgyűrűk, a szimeringek és a teflongyűrűk és a porvédő harangok cseréje, méghozzá gyári vagy azzal megegyező minőségű alkatrészekre.

Mibe kerül mindez?

Nos, bár az alkatrész szállításáért valóban nem kell fizetni, a javításért persze igen. Nincs konkrét árlista, hiszen minden eset más és más. A dolog azonban nem zsákbamacska, nem utólag derül csak ki, hogy mennyit kell kicsengetni.

Az árat előre kell egyeztetni, így nem fogja az ügyfelet meglepetés érni, ez garantálható. Optimális esetben ötszámjegyű összegről van szó, méghozzá számlával. Ennek megléte fontos, hiszen ezzel érvényesíthető az esetlegesen felléphető hiba esetén a garancia, amely egy évre szól.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás