Hirdetés

Egyedüli indulóként a Bell & Partners nyerte az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség kommunikációs közbeszerzését, írja a Kreatív Online. A szeptember 9-én aláírt szerződés szerint az ügynökség 477 millió forint + áfa + 50 százalékos eltérésnyi keretösszegért dolgozik majd.

Egyedüli indulóként, szeptember 4-i eredményhirdetéssel a Bell & Partners nyerte az Országos Hulladékgazdálkodási Ügynökség kommunikációs közbeszerzését – derül ki Tenders Electronic Dailyből.

Az OHÜ holnapjára feltöltött szerződés szerint az aláírás szeptember 9-én történt meg, a Bell & Partners pedig 477 millió forint + áfa + 50 százalékos eltérésnyi keretösszegért végzi majd a feladatokat. A szerződés szerint az ügynökség ezért a pénzért kreatívfeladatokat, gyártást, médiastratégiát, médiavásárlást és pr-feladatokat is ellát majd.  Ahogy a közbeszerzés nyilvánossá kerülésekor megírtuk, az OHÜ gyorsított tárgyalású eljárást írt ki, mely a Közbeszerzési Értesítőben augusztus 16-án jelent meg, jelentkezési határideje pedig augusztus 21-e volt. Ez azt jelentette, hogy a jelentkezőknek az augusztus 20-i állami ünnepségek miatt csupán három napjuk volt a részvételi szándékukat jelezni és az alapvető indulási követelményeknek való megfelelésüket igazolni. A szélesebb nyilvánosságot kapó ügy nyomán az LMP két politikusa, Schiffer András és Szilágyi László augusztus 22-én feljelentést tett hűtlen illetve hanyag kezelés gyanúja miatt.

Eközben a tendert lebonyolító Óvári és Társai Ügyvédi Iroda Kreatív Online-nak adott tájékoztatása szerint bizonyos volt, hogy volt induló a közbeszerzésen, de tájékoztatást nem adtak, ugyanis a pótlás határideje augusztus 24-e volt. Az Ügyvédi Iroda ezután az OHÜ-jöz irányított bennünket, ahonnan augusztus 31-én keltezett válaszukban azt mondták, hogy folyamatban lévő közbeszerzésről nem nyilatkoznak. Négy nappal később a KÉ szerint már eredményt hirdettek.

Az OHÜ időközben természetesen reagált az LMP feljelentésére, miszerint az augusztus 21-i határidőre csak részvételi szándékot kellett jelezni, ráadásul a hivatalos hirdetmény megjelenése és a határidő között hat nap állt rendelkezésére az ügynökségeknek, hogy jelentkezzenek.

Úgy tűnik, hogy a tender rövid jelentkezési határidejét csak egy ügynökség tudta tartani, a Bell & Partners, amely idén szintén egyedüli indulóként már megnyerte az Agrármarketing Centrum 750 millióig (+180 százalék, azaz 2,1 milliárd) biztosított keretösszegű tenderét, 2011-ben pedig többek között a Közigazgatási és Igazságszolgáltatási Minisztérium (KIM), a Hungarofest és a Magyar Fejlesztési Bank többszáz millió forintos médiavásárlási és kommunikációs közbeszerzéseit.

Természetesen feltettük az OHÜ-nek a kérdéseinket arra vonatkozóan, hogy mit gondolnak utólag az extra rövid határidő versenykorlátozó jellegéről, illetve azt is szerettük volna megtudni, hogy az ajánlattételi dokumentációt hány ügynökség vásárolta meg. Amint megkapjuk a válaszokat, frissítjük a cikket.

Lásd még:
 
Simicska-közeli ajánlatok a BKV-nál
Tuti befutó a Bell a kormányzati tendereken
Sorozatban nyeri a Bell and Partners a kormányzati tendereket
 

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás