Hírek
A dinamikusan fejlődő európai nagyvárosokhoz hasonlóan Budapest is a trolifejlesztésekben látja a közlekedés zöldítésének gazdaságos lehetőségét. A következő években a BKK új vonalakat létesítene a főváros több részén, illetve meglévőket hosszabbítana meg, 300 kilométerre is bővülhet a budapesti trolibuszhálózat. Ezzel párhuzamosan folytatódik a járműbeszerzés: további 160 új trolival bővülhet a járműflotta.
Hírek
Én arra készülök, hogy Szentkirályi Alexandra nem fogja végigcsinálni a kampányt, vissza fog lépni Vitézy Dávid javára. Látom, hogy a kormányzati propaganda inkább szól Vitézy Dávidról, mint Szentkirályi Alexandráról, és fideszes politikusok ajnározzák Vitézy Dávidot, az Orbán-kormány egykori államtitkárát, tehát én azt gondolom, hogy ő a Fidesz első számú jelöltje” – mondta Karácsony Gergely főpolgármester.
Hírek
Az elmúlt hetekben a Pest megyei vármegyebérlet kiterjesztése kapcsán elég sok szó esett az olcsó tömegközlekedésről, az olcsóság pozitív és negatív hatásairól. De olcsó-e a tömegközlekedés? Ez valójában attól függ, hogy bérlettel vagy jeggyel utazik valaki. A bérletalapú tömegközlekedés olcsó, sőt egyre olcsóbb, a jegyalapú kirívóan drága. És ennek messzemenő következményei vannak.
Hírek
A kisebb és nagyobb kedvencek havi utaztatása még kétezer forintba sem kerül, de akinek országbérlete van, semmit nem kell fizetnie.
Hírek
Két hónapja ingyenes a tömegközlekedés Montpellier-ben és a francia város környékén, s bár a többségnek tetszik az újítás jócskán akadnak, akik szerint hosszabb távon sok kockázatot rejt a környezetbarát megoldás.
Hírek
„A BKK-val összevont vármegye- és országbérlet sem fogja az autósokat vonatra és buszra átülteni” című G7 cikkben leírtaknál a valós helyzet még rosszabb is lehet: a túlzottan alacsony árú, illetve ingyenes tömegközlekedés esetenként még ronthat a környezet, illetve a lakosság egészségi állapotán.
Hírek
Az utasok járnak legjobban a miniszter és a főpolgármester mai megállapodásával. Lázár János és Karácsony Gergely közös közleménye.
Hírek
Körülbelül hárommillió percet, vagyis öt év nyolc hónapot késtek a MÁV vonatai 2023-ban, ami a jelenlegi módszertan szerinti számítás 2017-es bevezetése óta a legrosszabb eredmény – írja a Telex.
Hírek
Miközben az Orbán kormány folyamatosan bünteti az ellenzéki fővárost, 300 milliárd forint közvetlen uniós forrás érkezését jelentette be Karácsony Gergely főpolgármester Brüsszelben. A pénz több mint felét a közösségi közlekedés fejlesztésére szánják.
Hírek
A kormány 300 milliárd forintot költene a “Rákosdubaj” körüli szükséges állami infrastrukturális fejlesztésekre, Karácsony Gergely szerint ez kevés. A BKK Beruházás szakterülete 106 milliárd forintra teszi csak az M1-es metróvonal meghosszabbítását.