Hirdetés

Nincs megfelelő szellőzés az alagutakban, így egy komolyabb tűz esetén százak fulladhatnak meg. Az Együtt képviselője és a Metróért Egyesület elnöke a sajtóval együtt járták be a hármas metró egy szakaszát, hogy megmutassák milyen ramaty állapotban van. A BKV illetékes munkatársai szívesen panaszkodnak a hvg.hu-nak, de csak arcuk és nevük közlése nélkül.

 

Miközben a tragikus állapotú, és legnagyobb utasforgalmú hármas metróra nincs pénz, és nagyon úgy néz ki, hogy Lázár János inkább a Hódmezővásárhely – Szeged villamosra ad pént, a teljesen felesleges, és méregdrága  4-es metrón  az átadás utáni 3 hónap alatt a napi 100 ezer fős utasforgalom még a vonalak hosszát figyelembe véve is jóval kevesebb a másik két nehézmetró forgalmánál. Ha nem sikerül hozni az ígért napi 474 ezer utast, bukhatjuk a már elköltött 181 milliárd forintnyi vissza nem térítendő uniós támogatást.
Zárjunk be néhány megállót, és legyen benne bolt, vagy uszoda. Csináljuk ki a felszíni tömegközlekedést, így terelve föld alá az embereket. Esetleg tegyük ingyenessé, vagy hosszabbítsuk meg a pályát. A portfolio.hu vad, és reális ötletei az utasszám növelésére.

hirdetés
hirdetés

Bambulás helyett tájékoztottság. Iratkozz fel hírlevelünkre!

Feliratkozás