Győzött a főváros: Budapest élhet elővásárlási jogával a Rákosrendező egész területére. Ez azt jelenti, hogy a város megmenekült egy átláthatatlan, veszélyes gigaberuházástól, és hogy lehetőségünk van a Rákosrendezőt a budapestiek érdeketekben fejleszteni.
Vitézy Dávid
Lázár újabb ígéretcunamija – jön a közlekedési Kánaán
Kijött a tízpontos terv, júniustól húsz perc feletti késés esetén visszajár a jegyár fele! Többek között erről is beszélt Lázár János közlekedési miniszter az ÉKM Közlekedésinfóján. Új, bérelt mozdonyok – az Astride-okon kívül újabban Vectronokról is hallani –, új, IC-minőségű kocsik érkezhetnek, jön a „közlekedési Kánaán”. Vitézy Dávid véleménye a lázári blöffre.
Ungár Péter Bermudája – Csárdi Antal interpretálásában
Csárdi Antal, akinek standján tudtommal sohasem vásároltam van közös történetünk. A Budapesti Vegyiművek Illatos úti telephelyének talaj- és talajvíz-szennyezésével kapcsolatos mérések magyarázatáért vitt el szakértőként a ferencvárosi önkormányzat tárgyalására. Akkor már a főváros képviselője volt. Ne vesszünk el most ebben az ügyben, amely Baranyi Krisztina későbbi győzelméhez is hozzájárul. Tény, hogy Bácskai (polgármester) szaki válasza,…
A Lázár-féle őrületvonaton nincs fék
Amikor már azt hittük, hogy a Közlekedési Múzeumnak ezerszer jobb helyet találtak a Városliget helyett a volt Északi Járműjavító helyén, és a tervek is készen voltak, akkor jött Lázár János és még a saját, új építési törvényével is szembemenve kitalálta, hogy egy rozsdaövezet helyett, Debrecen külterületén, egy autópálya mellett, zöldmezős beruházásként épüljön meg az új…
Elvehetik a közutak kezelését az önkormányzatoktól, mert Lázár izomból akarta elintézni a Pázmány Campust is
Vitézy Dávid szerint Lázár János kedvéért és a Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) új épülete miatt csendben hoztak egy olyan jogszabályt, amellyel kiemelt beruházásokra hivatkozva elvehetik a közutak kezelését az önkormányzatoktól, és amivel abszurd helyzeteket és közlekedésszervezési káoszt is okozhat a kormány.
Lázár János szerint a lerohadó MÁV egyik oka a klímaváltozás.
A szemünk előtt jár haláltáncot a MÁV az elmúlt napokban, hetekben. A magyar vasút lerohadása, pontosabban módszeres szétrohasztása pedig mindannyiunknak fájni fog, azoknak is, akik soha nem ülnek vonatra, hanem autóval járnak. Vitézy Dávid szerint a budapesti fejpályaudvarok környékén tervezett fejlesztések leállításával Lázár János a valóságban nem a vidéknek kedvezett, hanem épp ellenkezőleg.
Lázár János vasútfejlesztése – Komlón a pályaudvar felszámolásával és vonalbezárással kezdi
Mindössze két nappal azután, hogy Lázár János ötpontos akciótervet hirdetett, kiderült, hogy több mint másfélmilliárd forintból megszüntetik a baranyai város és környékének kötöttpályás közlekedését.
A fideszes főpolgármester-választási kutyakomédiáról 6 pontban
Orbán Viktor (2020): “Nálunk minden meccs addig tart, amíg meg nem nyerjük!” Ebben a szellemben Vitézy és a Fidesz tovább folytatták a jogi hadjáratot, és a kizárólag fideszes kinevezettekből álló Alkotmánybíróság furcsa döntésével elérték az összes érvényes szavazat újraszámlálását. Tordai Bence véleménycikke.
Íme a legértelmetlenebb múzeumi pályázat egyik dobogósa
Kihirdették az ötletpályázatot, tényleg a debreceni BMW-gyár mellé költöztetné Orbán és Lázár a Közlekedési Múzeumot. A nyílt, titkos, egyfordulós pályázat első három helyezettjének díjazására összesen 94,8 millió forintot különített el a szaktárca.
Az új közlekedési múzeumi lázálom miatt Vitézy Dávid kiakadt Lázár Jánosra
Az LMP (FIDESZ) volt főpolgármester-jelöltje abszurdnak tartja, hogy Lázár János az ország másik végéből 7-10 óra utazással elérhető, de gyalog vagy tömegközlekedéssel valójában megközelíthetetlen helyre – Debrecen szélére – költöztetné az elképzelések szerinti XXI. századi létesítményt.